instagram_private_api package for dart

سلام سلام.
از چند وقت پیش بدون اینکه بیام و کمی تحقیق کنم شروع کردم به توسعه دادن یه packageبرای استفاده کردن از api اینستاگرام با استفاده از دارت
یه چیزی توی مایه‌های instagra_private_api و instagrapi.
داشتم کارم رو ادامه میدادم که یهو دیدم (زکی) یکی دیگه یه پکیجی رو زده که تقریبا اینها رو هندل کرده اما نمیشه ازش استفاده کرد.

مشکلی که این پکیج داشت توی قسمت auth بود و اینکه دوسال پیش آخرین نسخه اون publish شده بود و اصلا نمیشد ازش توی پروژه‌های فعلی استفاده کرد.
نه null-safe بود و نه درست حسابی میتونست کار کنه. (همه پکیج‌ها منقضی شده بود)

تا اینکه اومدم و مشکلاتش رو حل کردم براش تست نوشتم و کارهایی که خودم کرده بودم رو هم توی اون گذاشتم. دیروز با موفقیت روی برنچ master قرار گرفت و این پکیج آماده شد برای سرویس دادن به شما عزیزان??

خوب اگه شما هم دوست داری که از قابلیت‌های api اینستاگرام استفاده کنی توی برنامه‌های فلاتری و dart خودت میتونی از این پکیج استفاده کنی و مشکلاتش رو هم گزارش بدی تا درستش کنیم.

پیشاپیش دم همتون گرم. ?

https://github.com/Nerixyz/instagram_private_api.git