راه اندازی مجدد محتوا - آموزش سئو

یک راه ساده برای به دست آوردن رتبه های بالاتر گوگل وجود دارد.

(بدون ایجاد هیچ گونه بک لینک)

میخوای ببینیش؟ بفرمایید:

راه اندازی مجدد محتوا
راه اندازی مجدد محتوا




من این رویکرد را "راه اندازی مجدد محتوا" می نامم.

چگونه کار می کند:

1. به یک پست قدیمی از سایت خود برگردید

2. آن را به روز کنید (تصاویر ، آمار و نکات جدید)

3. ارتقاء آن (نوشتن ، محتوا و تصاویر بهتر) - اگر توانستید به آن پادکست یا ویدئو اضافه کنید که عالیه .

4. این کلیدی است: پست را در بالای خوراک وبلاگ خود منتشر کنید.

به این ترتیب ، گوگل می تواند به راحتی پست ارتقا یافته را پیدا کند.

به طور خلاصه: محتوای خود را مرتباً به روز کرده و ارتقا دهید.

در واقع ، من یکی از صفحات داخل سایت خود را بهینه کردم، مطالب کوتاه را بیشتر توجه می کنم و مطالب بیشتر و به روزی را به آنها اضافه می کنم.

آیا تا به حال این کار را امتحان کرده اید؟

اگر چنین است ، چگونه پیش رفت؟



لینک صفحه ای که بیشتر به آن توجه می کنم :

https://webbartar.com/seo/what-is-seo/



توجه فرمائید :

مطالب را برای شما نگارش و منتشر می کنیم،

  • اگر این پست را آموزنده یافتید، ما را تشویق کنید ( پست را لایک کنید)
  • اگر به نحوه نگارش و نشر این مطلب انتقادی دارید ، حتما مطرح کنید( در قسمت نظرات ، انتقاد کنید)
  • اگر پروژه شخصی دارید و نیاز به راهنمایی دارید، در قسمت نظرات مطرح کنید و پاسخ دریافت کنید.

متشکرم

داریوش زمانی - شهریور 1400