محتوا را خوب بنویس - خودت سایت را سئو کن

محتوای جزء لاینفک سئو موفق است . تولید محتوای سایت بسیار سخت و دارای تکنیک های بسیار حرفه ای می باشد. اما من و شما هم می توانیم دقت خود را بیشتر کنیم و محتوای مناسب تولید کنیم . قبل از اینکه صفحه جدید دیگری داخل سایت خود ایجاد کنید، در مورد کابران و بازدید کنندگان سایت خود کمی فکر کنید.

اهمیت محتوا مناسب بر سئو و فروش بیشتر
اهمیت محتوا مناسب بر سئو و فروش بیشتر


  • چرا آنها باید وقت بگذارند و این مطلب را مطالعه کنند، واقعا ارزش آنرا دارد .
  • آیا من در نوشتن محتوای خود به نیازمندیها و علایق کاربران خود توجه کرده ام .
  • آیا تصویر مناسب استفاده می کنم .
  • آیا محتوای من می تواند اثر مثبت بر کاربران من بگذارد.
  • آیا من را به عنوان یک متخصص و فردی قابل اعتماد معرفی می کند .


چرا محتوای سایت مهم است ؟

محتوای سایت سه عکس العمل مناسب از کاربر را در بر خواهد داشت که هر کدام مهم و بر سئو سایت ما تاثیر دارند:

  • کاربر وقت بیشتری می گذارد و با اشتیاق مطلب سایت را مطالعه می کند.
  • کاربر مشتاقانه وقت می گذارد و سایر مطالب سایت را هم دنبال می کند.
  • کاربر بازگشت به سایت دارد تا مطالب دیگر را هم دنبال کند.
  • کاربر به سایت اعتماد می کند و آنرا مرجع مناسبی فرض می کند.
  • امکان خرید کاربر بالا می رود.

دوست دارید اطلاعات کاملی را می توانید با لینک زیر کسب کنید:

https://webbartar.com/blog/importance-of-good-content/