اشعار بهار و انتظار،شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

بهار انتظار

شاعر:رسول چهارمحالی

................................

در بهار و سال نو جای تو خالیست مهدیا

این همه زیبایی و تغییر بی تو بی صفا

کاش می شد لحظه ی تحویل سال عاشقا

هم زمان بانگ انا المهدی رسد بر گوش ما


جمعه های انتظار

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

جمعه های انتظار آ خر به پایان می رسد

روز های بی نگار آ خر به پایان می رسد

ای نگار مه جبین ای یوسف چشم انتظار

غیبت تو با بهار آ خر به پایان می رسد


اندک اندک

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

اندک اندک می رسد وصل نگار

عشق با شور شعف در روزگار

نم نم باران ،شکوفه،بوی عید

عرض تبریک آ مده فصل بهار


فصل بهاره

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

داره بارون می باره ،فصل بهاره

گل ها سر بر می داره،فصل بهاره

سبزه تو دشت و دمن مژده نوروز

عید رو از راه میاره،فصل بهار ه


العجل

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

در بهار و سال نو جای تو خالی العجل

ای که بر خلقی تویی موالموالی العجل

جمکرانم ندبه خوان نام تو دارم بر لبم

یا محول کن ظهور ،تو متعالی العجل


لحظه تحویل سال نو

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

.................................

لحظه تحویل سال نو، دلم مجذوب توست

بر لبم این است مقلب،قلب من مغلوب توست

یا محول حال ما را کن،دگرگون سال نو

روز و شب را شاد گردان ،از کرامت های تو

کن تو تدبیری برای ،حال نا احوال ما

چرخش روز و شب و، اعمال نا فرجام ما

حال ما راحول احوالت ،بگردان ای خدا

قلب های عاشق ما را ،ببر تا کربلا

لحظه تحویل سال نو ،دلم در کربلاست

یا که پا بوس رئوف ،آ قا علی موسی الرضا ست


نوید عید

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

ابرو باد و مه وخورشید نوید آورده

شعف و شور به همراه امید آورده

سال نو آمده با عشق صفاوخوبی

عرض تبریک حضور تو که عیدآورده

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد


آوای خوش بهار

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

من عشق رخ نگار را حس کردم

آن لحظه ی وصل یار را حس کردم

با هر نم باران که به رویم بارید

آوای خوش بهار را حس کردم


عشق

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

عاشقی در عین و شین و قاف نیست

عاشقی حرف و حدیث و لاف نیست

عاشقی مرد عمل می خواهد او

ساقیا ای کار هر حراف نیست