روی عشقم حساب کن


روی عشقم کن حساب

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

چشمه ی جوشان چشمم ازغمت دریا شده

همچومجنون این دلم سرگشته صحرا شده

کشتی بشکسته ی بی ناخدا گشته دلم

مهرتو عمریست کرده ریشه در آ ب و گِلم

سوسو چشمان من دنبال نورعاشقی ست

عمرمایکدم سکوت گاهی به شورعاشقیست

باد هم با غُرّش و هُو هُو به همراه آ مده

یک پرستوی مهاجر چون پر کاه آ مده

آفتاب مهربانی در دلم کرده طلوع

عاشقانه می کنم درنیمه ی هر شب رکوع

موج دریا می زند بر ساحل آ رام دل

باز می گردد به دریا از میان آ ب و گِل

باز چون ابر بهاری دیده بارانی شدم

عشق من را او بسنجد عشق تا حد کمال

باد و طوفان خم نموده قامت زیبا نهال

ساقی غمدیده را باده بده ای عشق ناب

باردیگر روی عشقم کن امید من حساب

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)