سه رنگ آسمانی

سه رنگ آسمانی

شاعررسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

ای سه رنگ آسمانی پرچم ایران من

ای همیشه روی قلّه جانی و جانان من

ای تمام هستی ایرانیان در هر کجا

پرچم خوش رنگ ایران دیده گریان من

میدرخشد مثل خورشیددرخشان نام تو

ای فروغ سرمدی جان من و یاران من

جنگل و دشت و دَمَن سر سبزی ات

سبز پرچم پاکی وسرسبزی بوستان من

رودها و آ بشار و یک خلیج فارسی

تا به دریای خزر شد نقشه ی ایران من

از شقایق های سرخ مهین پاکم شده

سرخی پرچم هویدا بهترین برهان من

قلب پرچم می درخشد نام پاک کردگار

حق پرستی از ازل میراث نیاکان من

ای سه رنگ آسمانی ای غرور و افتخار

سایه ی تو تا ابد همواره سایبان من

وقت مُردن می شوی بر قهرمانانت کفن

پرچم خوش رنگ ایران سر وسامان من

جان ناقابل فدایت بیشه ی شیران شیر

خرم و جاوید باشی لاله و ریحان من

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)