نیمه پنهان من

نیمه ی پنهان من

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

نیمه پنهان منی،جلوه ی حُسنِ حَسَنی

نگار پر فروغ من ، تو ماه این انجمنی

سراسرعشقی وشعور،عقیق ناب یمنی

تویی گلستان من و،برای من توگلشنی

توخواب وبیداری من،معنی عاشق شدنی

غرق لطافتی تو و،یاس منی یاسمینی

من ازتوأم مست وخراب،توکه عاشق منی

بااینکه رفتی نمیگم،عزیز من عهدشکنی

درون قلب من شدی،جلوه ی صدها سخنی

میون بوستان عشق ،یه شاخه ی نسترنی

سوت قطار خبر میده،سوار شده در تِرَنی

غرورم وشکستی و،میگم که توبُت شکنی

عطر تو بر مشام من ، نشسته بر پیرهنی

باغ و بهارمن تویی ، شب بو درون چمنی

غزل نوشتم ز غمت ، زبان چرا تو الکنی

مست وغزلخوان توأم،آلام به دردومِحَنی

می خوام بگم تابدونی،نیمه ی پنهان تنی

برگرد بیا عزیز من ، همیشه در قلب منی

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)