دکتری در تاریخ ایرانباستان؛ نویسنده ، ایرانشناس Ph.d in ancient Iranian history; Writer, journalist,Iranology and Teacher
روز دامپزشک شادباش

امروز روز دامپزشک هست.
ولی چرا ۱۴ مهر؟
در تقویم ایرانباستان هر روز از ماه ۱ نام دارد؛ نام روز ۱۴ هر ماه مرتبط با ایزدبانوی گئوش است که نگهبان چارپایان و ناظر بر رفاه حیوانات بود.
پدران ما محیط زیست را گرامی میداشتند.
روز دامپزشک شادباش ?
مطلبی دیگر از این انتشارات
سلفی از اول بود اما اینگونه نبود!
مطلبی دیگر از این انتشارات
معبد بدون موبد
مطلبی دیگر از این انتشارات
روند تخریب روزافزون طبیعت شهر؛ شکست مصوبۀ برجباغها در حفظ عناصر حیات شهر