پارت دوم آموزش طراحی سایت در شهر اهواز

سلام همشهری عزیز ما در این پارت برای خودمون طراحی کردیم و این لحظه قراره که بپردازیم به صفحه‌ی تسویه حساب بین وارد صفحه‌ی سرخدمتکار قبلی برای خودمون طراحی کردیم وبا بدون استفاده از افزونه حالا من زمانی که وارد یک صفحه‌ی اقدام پرداخت او الرواهحاوی حساب بشمخب میزان خاصی نداره یک الاماندا تیم الان قرار که این به این شکل بگم تبدیل کنیمبه یه صفحه‌ی دست‌سابی خوشگل با این دیدنی کانادایی‌ها طور که داری می‌بینی اگر مقایسه کنی خب یه ماسبین اگر مقایسه کنیم خیلی خب اون صفحه‌ی سبد خیلی قبلی ما تسویه حساب خیلی شبیه به هم هستند.

https://www.aparat.com/v/9Ydsu

دیگه خب تنظیمات کاملا شبیه به هم و من سعی می‌کنم که خیلی سریع توضیح بدم که تا گرفته نشه چون تنظیمات این دوتا درواقع موضوع شبیه به هم دیگس وعینی توضیح بدیم و تمرکز خودمون و بذاریم رو بیشتر آموزش‌های جدیدتر یا حالا بخش‌هایی که دیگه زیاد تکراری نیستند پس من خیلی سریع وارد قسمت برگه‌ها میشم اینجا بقیه پرداخت یااوتسو حساباین و اگه یه سعدیهمه طراحی کردیم توی پارک قبلی برای خودم دارم که حالا اگه لازم شد تنظیم خاصی ر ببینم واردشبکه گرفته نشه مثلا من همین الان صفحه‌ی برگردونیم اینجا برگردانش ورمیدارم میام تو این قسمت اینجا و گرانتر میدم بعد چیکار می‌کنم بعد می‌رم اینجا مثلا این بخش پیغام‌ها و برمی‌دارممیان قرار بگیره الاییالایی بندازم بعد ناور هم بزنم و این بکشم بالا خب این تا اینجا بعد از اون دیگه باید چیکار کنیم ما ریکلینر می‌کنیم به استاینورنس بکنیم این خودالتهاب یا همون المانی که تو این قسمت داشتیم چه ویژگی‌هایی داره ببین الان که خب مثل همون المان قبلی می‌تونه دوستونه بشه میتونه تکستونی‌ها خود شماست تنظیمش توی این بخش عمومی دقیقا.

سئو اهواز
سئو اهواز

مشابه همون سبد خرید که من بهش نمی‌پردازم بحث چسباندنموتور دیگه بر عهده‌ی خودتون میان پایین‌تر توی بخش فیلم‌های اون یا جزییات صورت حساب ببین لاینکاتتر بدیم من متنش و از اینجا بردارم به اسم مشخصات شما مثلا من می‌خوام به این شکلی بشه مشخصات شما بعد از اینکه داریم بحث آیتم‌های مختلف داریم که تو این قسمت میان قرار می‌گیرن شاید یکی از نکات منفی منفی که نمیشه گفت یکی از کمبودهایی که داره می‌تونه اضافه بشه این که اجازه می‌داد ما هر کدوم از این چیزهایی که نمی‌خوایم همینجا حذفش کنیم و چون این کار ر انجام نمیده مثلا بچه‌هایی که مثلا می‌خوان از این روش استفاده کنن ناچار هستند برای حذف‌های باید از افزونه‌هایی فیلدهای سختی تسویه حساب استفاده کنن که با اینا دیگه آشنایی دارید دیگه شما یه سری بزنید کلیالایا که می‌تونی فیل‌های سبیتی حساب و کم کنی زیادشون کنیامالیندی میگم که چطور میتونیم با استفاده از چندخط ساده که آماده هستند آماده شما چطور میتونی فیل‌هایی که نمی‌خوای از این قسمت حذف کنی این من جلوتر بهتون میگم و حالا توی روش بعدی که ما می‌خوایم بریم با استفاده از ازونلایه حسابیحسابی رینزوایت داره و بهمون اجازه میده که فیلمویولن پاک کنیم ولی صرفا این افزونه یعنی درواقع این المان تسویه حساب پیشفرض.

جدول راهنمای مطالعه پنهان

1 الگوریتم های سئو

2 سئو محلی در شهر اهواز

3 آینده سئو

4 بهترین سئوکار اهواز

4.1 تیم سئو اهواز

5 بهینه سازی سایت در اهواز

6 سئوکار دراهواز

6.1 رایج ترین مشکل صفحات دسته بندی چیست؟

7 رپورتاژ آگهی دراهواز

8 آیا وبسایت شما آخرین صفحه جستجو شده کاربر است؟

8.1 شاخص انکر لینک ها در یاندکس

9 فاکتورDR سئو

10 سخن پایانی

خود المنتور که با نصب روکار اضافه میشه عرضم به حضورتون فقط اجازه میده که شما لیبل بالایش تغییر بدید اون متن داخلش برادر تغییر بده تو بخش پیشرفتمون یک مقدار پیش فرض براش در نظر بگیرید که معمولا حالا برای صفحه تسویه حساب استفاده چندانی نمیشه مگه اینکه حالای خاصی وجود داشته باشه ولی در کل شما این فیلدهای که تو این قسمت هست و لیبل‌ها و اون متن داخلش و مثلا برای شماره تماس ببین من بگم مثلا شماره موبایل شماره موبایل اینجا همین دقیقا برمی‌دارندرایان قسمت قرار میدن به این راحتی میتونیم مثلا لیبل‌ها و همینطوری بدیم برای ایمیل هم من به همین شکل ایل همین برمی‌دارم برایاین در نظر می‌گیرم خب ببین این تا اینجا حالا من از این چیزاییکه اینجا هستم فقط نام نام خانوادگی می‌خوام شماره موبایل و ایمنی ر من جلوتر کلا پاک میکنم حالا فعلا کاری ندارم فعلا خوابه المان بپردازیم بعضی مالیاداری اطلاعات بیشتر داریم در واقع این گزینه‌ای که این پایین هست که شما روی کلیک کنید از اینجا می‌تونید اون لیبلش تغییر بدید از اینجا می‌تونید اون متن داخلش تغییر بدی پیشرفتم یه مقدار پیش فرض و از اینجا هم می‌تونی بیای و بگه آقا من این و کلا نمی‌خوام پس شما با توجه به نیاز تون بیاد تصمیم بگیرید که این بخش اینوود داشته باشه یا نداشته باشه من به این نیاز ندارم اصلا نیازی به این ندارم این کلا من دارفور می‌کنن.

پس شما اگر به اطلاعات بیشتری پیغامی که حالا دوست داره مثلا مشیری وارد کنه اگر می‌خواید که داشته باشید فعال کنید از اینجا یک مقادیر بدیبا و طبیعتا ما اینا جلوترش می‌پردازیم یوردانوف که تو این قسمت داریم که من لیبرواونوا و تاکولا تغییر بدم بعد بریم تو به سال هشنیزا فاصله‌ها ر کیکیندا اندازه‌ی تویودا اون چی داریم کدهای تخفیف و داریم که تو این قسمت وجود داره اگر دوست داشته باشی میتونی از کد تقسیم استفاده کنی ولی خب از اونجایی که من توی صفحه‌ی سبد خرید امانتدار دیگه نمی‌خوام دقیقا همون و توی صفحه‌ی تسویه حساب داشته باشن یه مقدار تکرار مجدد این‌ها باعث میشه که کاربر اذیت بشه اگر قراره که فرافرم داشته باشه به تو یکی از این فرم‌ها باشه مثلا یا مثلا توی صفحه‌ی استخرید باشه یا توی صفحه‌ی تسویه حساب باشه تو این دوتا تکرار بشه کمک اذیت کننده باشه من نیازی بهش ندارم این و من غیرفعال می‌کنمببینین المان‌هایی دار که نیازشون دارن این اینولیاینولی خاصی که اگر بخواد تو این قسمت گزینه‌ای اضافه بشه واینتر می‌کنیم چیز خاصی نیست بودقسمتی استایل من قبل از اینکه وارد بحث استایل بشم اول بریم که این فیلم‌هایی که تو این قسمت هستند.

اضافه هستندروبرتو پاک کنیم من فعلا و ذخیره کلی می‌کنم چون می‌خوام توی پارت بعدی به بحث سایبردای بله خب این میشه اون خروجی نهایی تا الان حالا فقط لازمه که الان من بپردازم به چی به بحث حذف کردن فیلم‌های اضافی که ینمی‌خواند وجود داشته باشن و این بار می‌خوایما از یک پیکر انجام بدیم حالا می‌تونید شما با استفاده از اوزانیان بدی که بحث افزایش چیز خیلی ساده است که میتوانم بدی اما میخوانده از کد آماده‌ی این قضیه قرار دادم که من کشو از قبل برای شما آماده کردم دارن به این شکل میکی می‌کنن حالا کافیین ببرم کجا قرار بدم داخل بخش نمایش ویرایش پرونده پوست جایی که ما برای خودمون رو فرزند کلاسام الان میخوایم توفالا و خودمون قرار بدیم همونطور که یه سری دارای قیمت‌ها قرار دادیم برای دکمه‌ی سبد خرید و اینا خب میام پایین همین قرار میدم اگر پوسته فرزند نساختی حتما برو پوسته فرزند بساز خب من اینجا میان این دو قرار و این کانالتو هیچی نمی‌دم الان فعلا روی بررسی پرونده به روزرسانی پرونده کلیک می‌کنیم که نتیجه‌ی کار تا الان با استفاده از این کدها ببینیم ولی تویلوتریزهلن که داریم می‌بینیم همه‌ی فیلم‌های اضافه برای من پاک شد و عرضم به حضور شما که فقط این نام خانوادگی شماره و ایمیل برای من موند و المینیوم استفاده کنم.

اما از کجا ما تعیین کنیم به کدوم فیلا اضافه هستندفلاسفه نیستن من یه سری بخشهای اینجا اضافه کردم بینانبینان ر همه ر کامل میکنن خب بهامبری کمک کردنشون کنترل و مصون میزنه که اینا کامت بشن یا قبل از این دو تا از اینان مالش اضافه می‌کنه که این کامنت بشن الان اگر من اینا ر یاد کنم تمام فیاسترونه کامنت شدن و الان دیگه داخل صفحه‌ی ما خونده نمیشه زمانی که اینا التکال در بیان یعنی داخل سایت ما اجرا میشن این کدها داخل سایت ما اجرا می‌شه من چی گفتم من گفتم آقا اون فیل شرکت دوتا آدرسی که داشتیم و شهر و کدپستی و کشوروو استان اون اردانتا نظرات بیشتر و نظر بیشتر که نبودنیروهای پایین اضافه می‌شد اطلاعات بیشتر که حالا از اینجا ما حتی نیاز نداریم به خاطر چی به خاطر این که ما اونجا با استفاده از خود المانار انجام دادیم.

و دیگه اینجا حتی نیاز نداریم پس اینا دارن داخل صفحه‌ی ما اجرا میشن برای همین اون طرف برای ما اینا مخفی میشن چون داریم میگیم اینا ر چیکار کنه آنست کن نابودشون کن هضمشون کن برای همین من اینجا دربیایم که بله حالا فرض می نام از بین بره پس اینجا میان از آلکانته در میارم دقت کنن از آلکانتاریان الان این اجر میشه و زمانی که این اجرا بشه یعنی که فیلد نام خب برای ما کلا از اینجا حذف میشه نگاه کن بیرنام برای ما حذف شد پس شما هر زمانی که بخواید فیلم‌هایی ر درواقع کنید کافیه که اینجا اینا ر از اتکاترین من همه‌ی این فیلم‌ها ر میذارم که اینجا باشن خب چیزی هلنیکن این مشهدیمینای خب اونایی که کامنت هستن خب اونایی که کامنت هستن این طرف برای ما وجود دارن اونایی که کامنت نیستن چون خودشون اجرا میشه و تابع آنست روشون اجرا می‌شه برای ما مفید کلا از بین میره اگر فرزند من نیاز به فیلد فرزند کده پستی دارم این و من میارم.

میارم مثلا کامنت می‌کنم خب در این صورت این دیگه برای ما یا نمیشه میتونن کامنت کنم می‌تونم کلا از اینجا اینجوری حذف کنم که دیگه توی این دستورهایی که داریم ارسال می‌کنیم دستینیبه خودپرستی وجود نداشته باشه خب الان اگر بیان تو این قسمت از سفر یاد کنم می‌بینم که فیلم کدپستی اینجا بله برای ما اضافه شده چرا چون تو این قسمت دیگه اون است نمی‌کنیم حذفش نمی‌کنیم پس این میشه اون قضیه‌ای که باید لازم بود در واقع بهش بپردازم که قشنگ این و بدونید که چطور می‌تونیم با این لاکانرام که شما مشخص کنید که من به چه فیلم‌هایی نیاز دارم به چه ویلایی نیاز ندارم به اون چیزایی که نیاز دارم کدشو به این شکل بذار تو این قسمت وجود داشته باشه اونایی که اونایی که نیاز ندارن خودشون بذارن به این شکل وجود داشته باشه اونایی که نیاز دارن مثلا فیلم وجود داشته باشند.

اینجا یعنی فیل نام نیاز دارن خواندنیای دارن اون کامنت بشن کامنت بشن یا کلا از اینجا پاک بشن این که من این ر کلا پاک میکنم به کد اضافی هم نداشته باشیم اینه که من اینجا گذاشته بودم این کدها ر برای این بود که بهتون نشون بدم آموزش بدم وگرنه تو خروجیاولی هستند هیچ تاثیری ندارن و خب بهتر که کلا حذف بشن چون قطعا سایتمون بهینه‌تر میشه سفرالدین ببینیم که بله فقط نام نام‌خانوادگی شمارایی هستن چون اونجا گفتن که اینا ر کلا برای ما حذفن حالا اینجا من همه‌ی اینا کلاریزا حتی اونایی که من کامنت کردم و شما با توجه به نیاز بیاید انتخاب کنید کدوم فیلم نمی‌خوایم از بحث حذف فیلمهایی که نمی‌خواهید.

با استفاده از بحث استفاده از ازناتونل چیز خاصی نیست یعنی از بحث استفاده از کد بود حاجی‌هااین که خب ما با روش دوم می‌خوایم کار کنیم و اصلی‌ترین هدف ما استفاده از روش دوم برای طراحی صفحه‌ی کاربری هست اونجا اون ازاینکه استفاده می‌کنیم این قابلیت هم داره خودش که این فیلم‌هایی که تو این قسمت داشتیم و بدون اینکه بخوایم ما از خود استفاده کنیم خودمون راحت حذفش کنیم خب تا اینجا کفایت می‌کنه وتوی بعدی می‌خوایم بحث استایل دهی به این عرضم به حضورتون که فرم پرداخت خودمون بپردازیم یک مداوایشان یک مقدار با این بخش‌هایی که دارین کار کنیم تا کاربندی خدانگهدار