یاد خاطره ها

برای مادرم به وقت تنهایی،، انیس وموتسم در پریشانی، برای پدر،، کوه  صبر برجک  امید، برای نگاه خسته ولی گرم وپرغرور، برای برادرم،، بود شور زندگی، شادی،، برای خواهرم که جای مادر بود، برای زخم های دلم مرهم بود،
برای مادرم به وقت تنهایی،، انیس وموتسم در پریشانی، برای پدر،، کوه صبر برجک امید، برای نگاه خسته ولی گرم وپرغرور، برای برادرم،، بود شور زندگی، شادی،، برای خواهرم که جای مادر بود، برای زخم های دلم مرهم بود،



برای تو  برای  من   زندگی  در گذر  است  نیک  پندار، سخن  گو  که  نیک  می ماند  وبس  ،
برای تو برای من زندگی در گذر است نیک پندار، سخن گو که نیک می ماند وبس ،

✍?امشب به یادو خاطرت ساز میزنم،،،،، مضراب شکسته دلم را بی تاب میزنم،، من یک کبوتر خسته به دام عشق،، نوک را به امید رهایی به این دام میزنم،،، ماه پر فروق به آسمانی ومن،،، آن برکه ی، بی آب وآبادی ام، چشمک زنان چو ستاره به شب میزنی،، ومن،،، دنبال نور تو به کنج ویرانی ام رفتی آن شبی که اشکم امان نداد،، امشب به سیل نگاهت خراباتی ام،،، بین تمام تصاویر رنگ شده ی دروغ،،،،، تصویرتو قاب کرده به دیوار میزنم،#ساحل