من مذهبی نیستم اما!!!

#من_مذهبی_نیستم_اما !!!

من مذهبی نیستم لذا بخدا بصورت جدی ایمان دارم اما روی صحبتم با حیواناتی ست که در کالبد انسان به باورهای مردمی توهین میکنند،

چه کسی با چه منطقی به شما اجازه داده است که به باور مذهبی شیعیان ،اهل سنت ،مسیح یان،یهودی یان ،زرتشتی یان،وهر باوری که یکتا پرست است اهانت کنید؟؟!،به شما چه ربطی داردکه شیعیان درمراسم مذهبی شان نذری میدهند یا که الم بلند میکنند،به شما احمق ها چه ربطی دارد که مسیحی ها در عشای ربانی چه میکنند!!،چه میشود که در هنگامه محرم سگان ولگردی چون شما شروع به له له سگانه میکنند؟؟!،آقای....خفه،آقای فلانی لال شو، اصلا باورهای ملتی به شما ربط ندارد،شما سواد اجتماعی و شعوری ندارید/به صرف اینکه خوب میخوانید!یا که بازی میکنید،یاکه توپ شوت میکنید حق جسارت به باورهای ملتی را ندارید،

شما در اندازه ای نیستید که برای ملتی خط ومشی تایین کنید،

چه میشود که امثال شما حیوانات درست هنگامه مراسم مذهبی دهان گشادتان وا میشود؟؟!!،۱٪تصور بداریم که فردی به واسطه باورهایش آرام‌ میگیرد به شما چه ربطی دارد که بر آرامش ملتی پنجه بی اندازید!!؟

میدانید؛شما حیوانات عقده ای هستید که جز ناله کردن و اشکال گرفتن چیزی نیاموختید..

مخاطبان عزیز من؛بنده حقیر به عنوان یک نویسنده کوچک به شما عرض میکنم تحت تاثیر این موجودات بی خرد قرار نگیرید،اینکه کسی صدای خوش دارد!یا که توپ را خوب شوت میکند!یاکه بازیگری میکند دال برعقلانیت شان نیست بلکه بحتم‌ ازعقده هایشان برای منافع شخصی شان است،

اگر شرکت درمراسم تاسوعا و عاشورا آرام تان میکند بی هیچ شکی به آن مراسم بپیوندید

چرا که از دست دادن یک باور همان سقوط است که انسان را به فساد می کشاند...

#شاهرخ_خیرخواه