تجربیات یک تریدر

چند سالی بود که درمورد ارزهای دیجیتال به اصطلاح شاخکام تیز شده بود؛ از همکلاسیا و همکارام میشنیدم که دارن تو این بازار فعالیت میکنند و حسابی سود میکنند اما من اصن نمیدونستم از کجا باید شروع کنم! انقد با یسری واژه هایی که میشندیدم غریب بودم که نگو!

نه حسشو داشتم بخونم درموردش نه اینکه برم دوره هاشو شرکت کنم... فقط دوست داشتم سریع سود کنم...

از دوستام که راهنمایی میگرفتم نظرات مختلفی داشتن: بعضیاشون میگفتن تو هرچی بخری و نگه داری یا به اصطلاح خودمون هولد کنی یسال دیگه تو سودی و چند تا نمونه میوردن که من مثلا فلان ارزو از وقتی فلان قیمت پایین بود خریدمش الان 1000 برابر یا بیشتر شده. اما بعضی از دوستام میگفتن بدون علم اصلا وارد نشو که حسابی بازار خطرناکیه و کل سرمایتو از دست میدی ... خلاصه از فومو داشتم میمردم که من دارم ازین سودا جا میمونم که به خودم گفتم بالاخره از یه جایی باید شروع کنی....

تا اینکه دو سال پیش شروع کردم به خوندن و پادکست گوش دادن و دوره دیدن.... اولاش چون فقط میخوندم و تئوری بود خیلی اذیت میشدم و میگفتم اه چقد سخته! واقعا لازمه اینارو بدونم تا بخوام یه ارز بخرم؟ بعد کم کم ترسم ریخت با کمک یکی از دوستام شروع کردم به خریدن... دوستام میگفتن فلان چیزو بخر و فلان موقع بفروش. دو سه بار که سود کردم خیلی چسبید... بیشتر سرچ میکردم، کلی پیج اینستا که سیگنال میدادن و فاللو کردم، اخبارو دنبال میکردم، وایت پیپر ارزارو میخوندم و....

در این صفحه قصد دارم آموخته های خودم را در این چند سال کوتاهی که وارد حوزه ارزهای دیجیتال شدم با شما به اشتراک بگذارم، البته همه سعیمو میکنم که مطالبی که اینجا میزارم بدردتون بخوره و صرفا یه مشت تئوری نباشه.

با من در این صفحه همراه باشید.