فرصت دادن رو یاد بگیریم!

تولید محتوا در حوزه دیجیتال مارکتینگ برای من همیشه یکی از جذاب ترین فیلدهای کاری بوده ،این علاقه من ریشش برمیگرده به 10 سال پیش !

داستان از شهریورسال 92 شروع شد دقیقا یک هفته بعد از قبولی کنکورم،با ادعای مستقل شدن از خانواده شروع کردم از روزنامه همشری دنبال کار گشتن ،آگهی های آخر بود دقیقا عین جمله ای که نوشته شده بود تو ذهنمه ((به یک خبرنگار با سابقه کاری و با استعداد )) نیازمندیم!!

خبرنگار نبودم ،سابقه کارهم نداشتم ولی استعداد داشتم !!همین یک موضوع باعث شد تماس بگیرم و درخواست مصاحبه کنم .

وارد دفتر روزنامه شدم ،جو عجیب فرهنگی با صدای تایپ که پیچیده بود تو سالن..

رفتم جلوی میز منشی که کنار در ورودی بود ،خودم رو معرفی کردم ،فرم مصاحبه رو پرکردم و به منشی دادم

و ایشون بعد از اینکه درباره سنم و سابقه کاری نداشتم ،اطلاع پیدا کرد با کمال ادب بهم گفت که ویژگی های لازم رو بابت این شغل ندارم و از پسش برنمیام!

اتفاق عجیب این بود که از جمله از پسش برنمیای برای من استفاده کرده بود و این رو من این رو نمیتونستم درباره خودم بپذیرم!!!

ازشون خواستم با مدیر مجموعه صحبت کنم ،با اسرار زیاد پذیرفتن و اولین مصاحبه کاری من رقم خورد

مدیرمسئول روزنامه آقای مسنی بود با موهای سفید و صورتی شکسته اما دلی بزرگ...

حدود نیم ساعتی فقط از خودم گفتم از تحصیلاتم از خانواده ازآرزوهام ...

آخر مصاحبه فقط یک جمله پرسید :"واقعا در خودت میبینی با این سن خبرنگار باشی"

جوابی که دادم مفصله اما خلاصشو بگم بعد از اون روز حدود 5سال خبرنگار صفحه اصلی رووزنامه شدم

اشتباه زیاد داشتم اما همیشه تلاش کردم تا کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدم...

دوست دارم این رو به صاحبان کسب و کاربگم ،شاید یک نفر در وحله اول مدرک یا سابقه کاری لازم رو برای شروع کار نداشته باشه اما گاهی با فرصت دادن به آدمها میتونیم مسیر زندگیشون رو به سمت موفقیت تغییر بدیم و خودمون هم از این تغییر نتیجه مثبت بگیریم.

فرصت دادن به آدمهارو یاد بگیریم...