متاورس بسازیم؟

سال ۱۳۹۳ یا ۱۳۹۲ ایده ای رو نوشتم و به دنبال ساختش رفتم تهران. قبلش در مشهد برای تک تک مغازه ها میرفتم حضورا و سعی میکردم بهشون یه سایت بفروشم. وردپرس فکر کنم. ایده ساده بود.یک دایرکتوری مشاغل. شکل ذهن من کلا ، ساخت یک شهر، یک مجموعه یا یک دایرکتوری هست برای هر چیزی. برای هر چیزی، یک پلتفرم برای جمع کردن همه ی جامعه ی اون داخل یه پلتفرم. این دید همیشگی من بوده.

بهرحال در فرصتی مناسب کل قضیه رو براتون میگم. ساعت ۲۳ شب هست. ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ .سال ۱۴۰۰ و ۸ سال ازون قضیه میگذره. هنوز چیزی ک میخاستم رو نساختم. اما همچنان توی ذهنم دارم.

دایرکتوری رو بردم سمت یه اپلیکیشن به اسم اتاق. و ساختمش همون سالها اما بودجه نبود.بعدشم مهاجرت و خلاصه نشد که بشه. فکر میکنم که این دفعه میشه. همه چیز امادست.

اون اپلیکیشن رو حالا میخام به سمت یه متاورس ببرم. با امکانات بازی و کسب درامد.

این پروژه رو در این لینک دنبال کنین

https://metan.ahangarani.com/

مرسی