سفر به آینده - مسابقات اسب‌دوانی با ZedRun

مسابقات اسب‌دوانی زدران
مسابقات اسب‌دوانی زدران


اگر شما هم مثل من عاشق مسابقات اسب‌دوانی و شرط‌بندی توش هستین، ولی هنوز نتونستین تجربه‌اش کنین، پیشنهاد می‌کنم یه‌سر به @Zed_Run بزنین.

اسب رعد آبی - با میانگین قیمت 0.73 اتریوم و قیمت فعلی 1.3 اتریوم
اسب رعد آبی - با میانگین قیمت 0.73 اتریوم و قیمت فعلی 1.3 اتریوم


البته خودم هنوز این‌جا اسبی نخریدم، اما با معرفی زدران به یکی از دوستام باعث شدم معتادش بشه.
لازمه توی OpenSea دنبال اسب‌های زدران باشین و بخرینشون. البته خریدنشون یک‌سری نکته و قلق داره، مثل این‌که کدوم Bloodline اصیل‌تره یا موارد مشابه این. به‌طور مثال، مشخصات اسب رعد آبی (Blue Lightning) رو در زیر می‌بینین:

  • Bloodline: Nakamoto
  • Breed Type: Legendary
  • Gender: Mare
  • Coat color: Bright Cerulean


با خرید اسب‌ها شما می‌تونین اصطبل‌های مختلفی برای خودتون بسازین و با شرکت‌کردن توی مسابقات مختلف و کسب جایگاه، جایزه‌ی اون مسابقات رو دریافت کنین.

نحوه‌ی برگزاری مسابقات در حالت سه‌بعدی
نحوه‌ی برگزاری مسابقات در حالت سه‌بعدی


راه‌های کسب درآمددیگه‌ای هم مثل دریافت هزینه‌ی جفت‌گیری برای اسب نر توش هست.

بخش مربوط به جفت‌گیری اسب‌های نر و ماده در زدران
بخش مربوط به جفت‌گیری اسب‌های نر و ماده در زدران


اگر سوالی داشتین حتماً ازم بپرسین! اگر خودم هم ندونم، از دوستی که بالاتر ذکر کردم خواهم پرسید.