به مقصد بهشت

خب تو خیلی خیلی قبل از من خلق شدی

ازون موقع هم خیلیا بهت دلبستن و مثل من عاشقت شدن

اشتباه برداشت نکن این عشقی که ازش حرف میزنم عشق رمانتیک نیست ما حست به اونو میدونیم

فقط تو واسه ما ادم مهمی شدی

اما سه ساله که ما اون پایان تلخو دیدیم

تو لایق زندگی بهتری بودی همینطوری که ما لایقشیم

سه سال گذشته و ما فراموشت نمیکنیم

هممون دلمون میخواد در اغوشت بکشیم و اشکامونو پاک کنی

سرتو از روی میز برداری و بگی ببخشید ترسوندمتون من حالم خوبه لطفا دیگه گریه نکنید

چمدونتو برداری قبل اینکه پروازتو از دست بدی بری فررودگاه

میخوایم فرست کنی به اون نامه یه جواب بدی

میخوایم بهت بگیم اون اتفاقا هیچکدومشون تقصیر تو نبود تو نمیتونستی کاری کنی تو نخواستی اونجوری بشه

تو نه هیولایی نه قاتلی و نه یه ادم بدی

تو فقط یه پسر مظلومی که دنیا باهاش خیلی بد بوده

حداقل الان ممکنه یکم شاد باشی

میدونی که اونم دوست داره و از وقتی رفتی زندگی براش سخت شده ولی ادامه میده و ادامه میده تا زمانی که دنیا بزاره بیاد پیشت و دوباره کنار هم بلشید شما دونفر،نه،شما سه نفر

فقط میخوام بدونی

تو روی من خیلی تاثیر گذاشتی

خیلی چیزا یاد گرفتم

و خیلی بهتر احساساتمو درک کردم

ممنون و دلم واست تنگ شده خیلی خیلی زیاد

میدونم فرشته ها نه میمیرن و نه فراموش میشن

هیچوقت از خاطرمون نمیری

و هی یادت نره

برای تک تک اشکایی که همراهت ریختیم یه زندگی شاد توی زندگی بعدی به خودت و ما بدهکاری

در ارامش باشی

-با عشق به A دوست داشتنی من