راهنمای دکمه‌های مربوط به تست در تستادی


مفهوم وضعیت دکمه‌های مربوط به تست در سایت و اپلیکیشن تستادی

تست می‌کنم

فرصت انجام تست‌هایی که با مشخصات شما مطابقت دارند،  از طریق اس‌ام‌اس یا نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود. این تست‌ها در صفحه‌ی اصلی پنل کاربری و در بخش تست های اخیر نمایش داده می‌شوند. با کلیک بر روی دکمه‌ی «تست می‌کنم» وضعیت آن به «شروع» تغییر می‌کند و تست یک ساعت و نیم برای شما رزرو می‌شود. شما یک ساعت و نیم فرصت دارید پس از قرار گرفتن در محیطی با حداقل سر و صدا، تست را انجام دهید. اگر پس از گذشت یک ساعت و نیم تست انجام نشود، فرصت انجام تست را از دست داده و تست به نفر بعدی در صف انتظار می‌رسد. هم‌چنین دکمه بار دیگر به «تست می‌کنم» تغییر پیدا می‌کند.


شروع

پس از فشردن دکمه‌ی «تست می‌کنم»، این دکمه به  «شروع» تغییر می‌کند. با فشردن این دکمه اتصال میکروفون شما بررسی شده و پس از نمایش برخی نکات مهم، تست شروع ‌شده و ضبط صدا و  تصویر صفحه نمایش دستگاه شما آغاز می‌شود.


رزرو می‌کنم

از آن‌جایی که هر تست‌‌ به تعداد مشخصی کاربر نیاز دارد، پس از ارسال اس‌ام‌اس و نوتیفیکیشن فرصت تست جدید، هر کاربری که زودتر «تست‌ می‌کنم» را انتخاب کند تست به مدت یک ساعت و نیم به آن کاربر تخصیص پیدا می‌کند. اگر پیش از شما به تعداد مورد نیاز آن تست، کاربران اقدام به انجام تست کرده باشند، شما می‌توانید با انتخاب «رزرو می‌کنم» در صف انتظار انجام این تست قرار بگیرید. اگر تست انجام شده‌ی برخی کاربران توسط تیم کنترل کیفیت تستادی رد شود و یا کاربرانی  در مدت زمان یک ساعت و نیم که برای انجام تست فرصت دارند تست خود را انجام ندهند؛ فرصت تست به کاربر بعدی در صف انجام تست می‌رسد. در این حالت اگر نوبت به شما برسد، از طریق اس‌ام‌اس و نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود.


حذف رزرو

پس از اینکه تست را برای خود رزرو کرده و در صف انتظار انجام تست قرار گرفتید، هر زمان که تمایل داشتید با انتخاب دکمه‌ی «حذف رزرو» می‌توانید از صف انتظار  خارج شوید. پس از انتخاب «حذف رزرو»،  بار دیگر دکمه «تست می‌کنم» برای شما نمایش داده خواهد شد.


بسته شد

هر تست تعداد مشخصی کاربر نیاز دارد. زمانی که به تعداد معین ویدئوی تست کاربران تائید شود، این تست بسته شده و فرصت انجام آن از بین می‌رود.


در حال بررسی

پس از این‌که تست را انجام دادید، وضعیت تست به حالت «در حال بررسی» در آمده و به بخش تست‌های در حال بررسی منتقل می‌شود. پس از بررسی تست شما توسط تیم کنترل کیفیت تستادی، نتیجه از طریق SMS و نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود. این فرآیند معمولا یک روز طول می‌کشد.