مورد انتظارترین فیلم های DC

سلام دوستان. در مقاله ی قبلی فیلم های مورد انتظار مارول رو معرفی کردم. در این مقاله میخواهم فیلم های آینده DC رو معرفی کنم.

دنیای دی سی هم مثل مارول چندین فیلم داره که به هم ربط دارند و یا به هم ربط پیدا میکنند. و برای موفقیت هر فیلمی، بهتر است که قبل از اکران اون رو معرفی کنند تا مردم، برای دیدن فیلم اشتیاق بیشتری داشته باشند و فیلم، فروش بیشتری داشته باشد.

توجه : رتبه بندی این موارد بر اساس تاریخ اکران است.


1_ جوخه ی انتحاری

تاریخ اکران : 6 آگوست 2021 -- 15 مرداد 1400

این فیلم جوخه ی انتحاری اثر جیمز گان، قرار است فیلمی کاملا متفاوت با فیلم فاجعه جوخه ی انتحاری 2016 شود. من خودم مطمئنم قرار است فیلم خیلی خوبی شود.

2_ بتمن مت ریوز

تاریخ اکران : 4 مارچ 2022 -- 13 اسفند 1400

درسته که این بتمن در دنیای dceu قرار نداره و در جهانی دیگر است، ولی یکی از مورد انتظار ترین فیلم های دی سی است. با بازی رابرت پتینسون، یکی از بازیگران خوب سینما. البته من خودم به شخصه از گریم او در این فیلم خوشم نیامد ولی به هر حال سعی کرده اند در فیلم تنوع به خرج دهند. نمیتوان گفت این فیلم از بهترین اقتباس بتمن یعنی شوالیه تاریکی بدتر است یا بهتر است و نباید زود قضاوت کرد. باید صبر کنیم و فیلم را نگاه کنیم تا بفهمیم کدام یک بهتر است.

3_ آدام سیاه

تاریخ اکران : 29 جولای 2022 -- 7 مرداد 1401

تث آدام در واقع فرد برگزیده برای داشتن قدرت شزم، در میلیون ها سال قبل بوده است. ولی شرور میشود و اسم خودش را میگذارد آدام سیاه. دواین جانسون از چندین سال پیش، اعلام کرده بود که برای نقش بلک آدام انتخاب شده است. و واقعا بهترین بازیگر برای ایفای این نقش است. در این فیلم حضور دکتر فیت، اتم اسمشر، سایکلون و هاوک من، قطعی است. فعلا از این فیلم تریلر درستی ندیدم و تریلر منتشر شده از این فیلم، به صورت چندین کانسپت آرت متحرک است و ما هنوز کاستوم این شخصیت را همراه با جلوه های ویژه ندیده ایم.

4_ فیلم فلش

تاریخ اکران : 4 نوامبر 2022 -- 13 آبان 1401

اطلاعات زیادی از این فیلم نداریم و پوستری یا لوگویی هم از این فیلم منتشر نشده است و فقط دو عکس از این فیلم منتشر شده است. در عکس بالا میتوان بتمن مایکل کیتون را به صورت واضح دید و حضورش در این فیلم قطعی است. پس داستان این فیلم سفر در میان جهان های موازی و زمان است.

5_ آکوامن و پادشاهی گمشده

تاریخ اکران : 16 دسامبر 2022 -- 25 آذر 1401

فقط میدانیم اسم قسمت دوم آکوامن، پادشاهی گمشده یا پادشاهی از دست رفته است که باید طبق فیلم، بفهمیم مقصود کدام است.

6_ شزم خشم خدایان

تاریخ اکران : 2 ژوئن 2023 -- 12 خرداد 1402

اطلاعات زیادی در مورد این فیلم نداریم و فقط همین یک پوستر از آن منتشر شده است.




ممنون که این پست را مطالعه کردید. من بیشتر از همه منتظر بتمن مت ریوز هستم. شما منتظر کدام فیلم هستید؟




مطالب دیگر

https://vrgl.ir/A8PW6
https://vrgl.ir/8buzi
https://vrgl.ir/9oSGk