درباره لپ تاپ های ویکتوس Victus

زمانی که تصمیم به خرید لپ‌تاپ گرفتم چندین لپ‌تاپ را مورد بررسی قرار دادم و دیدم که لپ تاپ ویکتوس ۱۵ از کمپانی hp ‌لپ تاپی مقرون به صرفه می‌باشد و در قیاس با لپ‌تاپ‌های با قابلیت و کانفیگ‌های یکسان قیمت مناسبی دارد.

در زمانی که لپ تاپ را خریدم از قیمت آن ۳۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان در دیجی کالا بود به فروشگاهی در پاساژ ایران حوالی میدان ولیعصر مراجعه کردم و با قیمت ۳۵ تومان لپ تاپ را خریداری کردم بماند که اتری لپ‌تاپ بعد از حدود یک هفته استفاده کم یک دفعه شارژ خالی می‌کرد و این مسئله بسیار من را آزرده خاطر کرد به گارانتی بردم و گارانتی بعد از یک ماه تاخیر بالاخره به تغییر باتری رضایت داد البته با پاک کردن تمامی اطلاعاتم از روی هارد که دلیلی برای این کار وجود نداشت چون از ابتدا مشخص بود مشکل از باتری لپ تاپ هست در مطلبی جداگانه پیرو فروشگاهی که خریداری کردم (آداک) و گارانتی امرتات صحبت خواهم کرد که البته از هیچ کدام راضی نبودم متاسفانه.

لپ تاپ ویکتوس
لپ تاپ ویکتوس


لپ تاپ ویکتوس hp از جمله لپ‌تاپ‌هاییست که با کانفیگ‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد خدا می‌داند که چه قطعاتی روی آن قرار دهند چون لپ‌تاپ‌ها همگی باز شده‌اند و رم هارد گرافیک و سی پی یو آنها خدا می‌داند که کجا و توسط چه کسانی در لپ ‌تاپ قرار می‌گیرد.

بنده رم ۱۶ گیگ و گرافیک ۴ گیگ ۱۶۵۰ را تهیه کردم که برای گیمینگ هم مناسب است البته نه با گرافیک خیلی سنگین و بالا یعنی در تنظیمات بازی ها گرافیک خروجی را یا باید کمی پایین تر از ماکزیمم قرار داد یا به صورت اتومات خودش شناسایی می‌کند که گرافیک خروجی مناسب چه باشد و تجربه من این است که خود لپ‌تاپ گرافیکی پایین‌تر از گرافیک ماکسیمم را برای اجرای بازی‌ها پیشنهاد می‌دهد.

مطالبی که در وبلاگم مفصل صحبت خواهم کرد:

  • بازی ها و چند بازی و دسته بازی و باید در شارژ باشد
  • فن و صدای آن
  • آپدیت
  • فروشگاه و گارانتی
  • ورودی یو اس بی تنگ
  • شارژدهی و بهینه سازی
  • ویندوز ۱۱