کسب درآمد از ساخت افزونه وردپرس

من خودم تجربه این را دارم که با صرف چند ساعت وقت ، 2 میلیون تومان بابت یک افزونه وردپرس دریافت کرده ام، چرا چون آنها به این افزونه نیاز داشتن و من وردپرس را خوب می شناسم و به زبان PHP تسلط دارم.

اما من هم یک روز مانند شما ، فکر می کردم این راه بسیار سخت و شاید ، نشدنی است . اما وقتی کسی یک کاری را انجام داده ، من و شما هم می توانیم همان کار را انجام بدهیم ، شاید هم بهتر از آن

من رشته تحصیلی ام توی دانشگاه ریاضی است ، اما برای فراگیری زبان های برنامه نویسی لازم ندارد شما تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشته باشید. دوره های آنلاین یا حضوری راه کار مناسبی برای فراگیری وردپرس و PHP است . من خودم PHP را از طریق یوتیوب یاد گرفتم و هنوز پی گیر هستم.


افزونه وردپرس چیست ؟

افزونه در واقع تک برنامه های نسبتا کوچکی هستند ( البته در همیشه موارد ) که امکانات وردپرس را افزایش می دهد. وردپرس قابلیت این را دارد که شما افزونه های دلخواه خود را به آن اضافه کنید.

قالب وردپرس چیست ؟

قالب یا پوسته همان ظاهر سایت است . در واقع قالب وردپرس می تواند یک قالب HTML باشد که شما با صرف یک وقت مناسب آنرا به یک قالب اختصاصی تبدیل کرده اید. مشتریان طراحی سایت دوست دارند ، ظاهر سایت اختصاصی داشته باشند. راه آنست که یک قالب برای آنها طراحی و برنامه نویسی شود. بازار کار در این زمینه بسیار عالی است .

پیش نیاز برای ساخت افزونه وردپرس

شما نیاز دارید زبان PHP را فرا بگیرید . دوره های مقدماتی و پیشرفته وردپرس شاید بین 3 تا 6 ماه زمان لازم داشته باشد. برای کسب تجربه به شش ماه تمرین بعد از گذراندن دوره نیاز دارید. در این مدت می توانید با ودرپرس نیز آشنا شوید.

باید با دو یا سه برنامه دیگر آشنا شوید ، انها خیلی سخت نیستند: HTML, CSS, JAVASCRIPT

حتی می توانید از دوره های آنلاین استفاده کنید.

فقط آن را تصویر کنید: شما در حال جستجو در فهرست افزونه های وردپرس هستید ، زیرا مکان فوق العاده ای است که می توانید انواع توابع را برای افزودن به وب سایت خود پیدا کنید.

اما امروز ، شما به راحتی نمی توانید چیزی را که بدنبال آن هستید پیدا کنید. در واقع ، هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید. شاید صدها نفر دیگر به دنبال همین چیز هستند و دست خالی می آیند.

خوب شما چکار می کنید؟ شما تصمیم می گیرید که این افزونه را خودتان بسازید. و سپس آن را بفروشید تا دیگران بتوانند از خلقت شما لذت ببرند (و بنابراین شما می توانید از سخت کوشی خود سود ببرید!)

نکته برتر! اگر به ساخت افزونه های فانتزی علاقه ندارید ، می توانید همین استراتژی را برای ساختن قالب های وردپرس اعمال کنید. حتی می توانید قالب و افزونه ها موجود را توسعه داده و آنرا بفروشید.

پس از ساخت و آزمایش افزونه جدید خود ، می توانید آن را عمومی کرده و به افراد دیگر بفروشید.

فکر کنید یک قالب یا افزونه نوشته اید و می توانید آنرا به تعداد بفروشید، کسب و کار بسیار خوبی است .

البته هیچ کاری بدون زحمت و پشتکار نیست ، یادگیری وردپرس و زبان های برنامه نویسی هم نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. اما می توانید در راهی گام بردارید که خود مسیر هم لذت بخش است .

من در مقالات دیگر راه و رسم تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس را به رایگان به شما آموزش می دهم

فعلا می توانید از طریق لینک زیر با وردپرس آشنا شوید.

https://virgool.io/WordPress-Training/what-is-wordpress-epewcvd3k99c