سایت خودم یا مارکت پلیس

یکی از مباحثی که در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، عادل طالبی دربارش صحبت میکنه این هست که آقا همش نباید برید سایت بزنید و فروش داشته باشید. بعضی وقتا میتونید فروش تون رو در شبکه های اجتماعی و یا مارکت پلیس که در حوزه کاری تون وجود داره شروع کنید بعدش کم کم به سمت سایت بروید اون هم اگه نیاز تون شد.

به قول عادل طالبی بازاریابی دیجیتال یعنی "انتخاب و استفاده هوشمندانه ابزارهای موجود در فضای دیجیتال به شکلی که به کسب و کار کمک کند به اهداف تعیین شده در برنامه بازاریابی برسد."

برای نمونه من سایتی برای فروش آنلاین زعفران تاسیس نموده بودم و قراره یه سری از تمرینات دوره عادل طالبی را بر روی اون انجام بدهم. حالا اگر من بخواهم سراغ تبلیغات و تولید محتوا به صورت مستقیم برای سایت خودم بروم، هزینه و زمان زیادی از من صرف می شود.

درست است که بعد از اینکه سایتم به ورودی مطلوبی برسد قاعدتا فروش ویژه خود را خواهم داشت ولی به قول معروف " تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود " این پروسه طولانی و زمان بر خواهد بود.

میتوانیم تا زمانی که سایت‌مان ورودی مطلوب خویش برسد از مارکت پلیس ها استفاده کنیم.

برای مثال با شرکت در یکی از کمپین‌های سایت باسلام در عرض کمتر از 10 ساعت نزدیک به 20 پک فروخته شد در حالی که اگر قرار بود به این تعداد در یک روز برسیم شاید ماه ها زمان لازم بود البته اگر در میانه راه بیخیال داستان نمی شدیم.

https://basalam.com/nazeri_shop

حالا با توجه به اطلاعاتی که از مشتریان واقعی کسب می کنم و همچنین فروش اولیه ای که از طریق مارکت پلیس انجام شده می توانم زمان و انرژی بیشتری بر روی ابزارهای در اختیار خودم بزارم.


نظر شما چیه!