کار دانشجویی اینترنتی ( پاره وقت با درآمد خوب)

کار دانشجویی اینترنتی در ایران

کار دانشجویی اینترنتی یکی از مهمترین دغدغه هایی هست که دانشجوها درگیرش هستن و یکی از مهمترین دغدغه های زندگیه شخصیه من بود .

من هم درنهایت به دلیل علاقه ای به کارم داشتم شروع به یادگیری حرفه ای و فعالیت در این حوزه کردم که بسیار تا بسیار پیشرفت خوبی داشتم و از همه مهمتر دارم لذت میبرم ?

یکی از مهمترین مباحثی فکر میکنم وجود داشته باشه : شروع به فعالیت در حوزه ای که بهش علاقمند هستین.

3 روش کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان

در اینجا 3 روش کسب درآمد از اینترنت آوردم براتون که خودم در اولی بیشتر از بقیه موفق بودم

1)راه اندازی کسب و کار اینترنتی شخصی

من اولین پیشنهاد و بهترین پیشنهادی که میتونم بهتون بگم همین هست ، چون اگر واقعا فعالیت کنید بعد از 3 ماه به یک درآمد خوب میرسین

که بدون حضور دائمی شما و فقط چندین ساعت کار در شب درست میشه و بعد از 6 ماه درآمد های خیلی خیلی عالی ای بدست میارید

ولی توجه کنید گفتم در صورتی یاد بگیرید و عمل کنید بهش ، اگر به آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی نیاز دارید و میخواین شروع کنید تو نظرات بگین

خیلی آسون هست و با یادگیری این میتونید یک سایت فروشگاهی رو عرض 2 ساعت طراحی کنید !!!! و اگر مشکلتون طراحی سایت هست اصلا کوتاهی نکنید

2) فریلنسری

این مدل کسب درآمد هم مورد استقبال دانشجوهای زیادی هست

3) همکاری در فروش

در این روش کسب درآمد شما میتونید به سایت هایی مثل دیجیکالا سر بزنید و در بخش همکاری در فروششون ثبت نام کنید

و با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به ازای هر فروش درصدی سود بهتون تعلق میگیره ( من اصلا این مدل رو پیشنهاد نمیکنم قبلا تستش کردم بصرفه نیست)


مزیت های کار دانشجویی با اینترنت


از آنجایی که دانشجوها تایم زیادی برای کار کردن ندارند و همچنین ساعت های مختلفی باید سر کلاس ها حاضر شن ، کارهای سنتی خیلی براشون سخته

مثلا در روز یک کلاس طرف صبح دارند بعدش تا عصر بیکارن و چند کلاس عصر دارند ! که خب نمیتونن جایی استخدام شن و اگر استخدام شن خیلی حقوق پایینی دریافت میکنند

مزیت های کار دانشجویی اینترنتی رو براتون آوردم که واسه خودم خیلی جذابن :

بدون محدودیت زمانی :

چون خودم دقیقا همه ی این دغدغه هارو داشتم برای همین خیلی خوب این موضوع رو درک میکنم ! برای همین یکی از مهمترین دلیل ها برای من بود

کارهای دانشجویی که در دانشگاه هست خیلی خسته کننده هستند و از اون مهمتر حقوق خیلی پایینی دارند و من اصلا زیر بارشون نمیتونستم برم

بدون محدودیت مکانی

زمانی که دانشجو بودم مدیر تبلیغات یک کانون چاپ و تبلیغات شده بودم ، درآمدم خوب بود ( گرچه اونموقه فکر میکردم خوبه) ولی من فقط تو مسیر دانشگاه و محل کارم بودم

خیلی خسته کننده بوذ واقعا ! خیلی وقتا صبح ساعت 8 میرفتم بیرون و شب ساعت 10 میومدم خونه ، شاید پول داشتم ولی راحتی 0 بود

همون روزا بود که با بازاریابی اینترنتی و این مسائل بیشتر آشنا شدم و واسم خیلی جذاب بود ، چون من بازاریابی و مذاکره هم انجام میدادم

خیلی برام باحال بود که مشتری از هر جای کشور وارد سایت شه و در هر 1 ثانیه امکان داره 10 نفر داخل سایت باشن و خودشون دارن با محتوای داخل سایت پرزنت میشن

درآمد مناسب و رو به پیشرفت

یکی از دوستانم کسب و کار اینترنتی داشت و همیشه از درآمد نسبتا بالایی که داشت حرف میزد و من بیشتر و بیشتر ترغیب میشدم

برای همین تصمیم گرفتم یه بخش بزرگی از زندگیم رو برای یادگیری این حرفه بذارم و یه بخش بزرگی از زندگیم شد دیجیتال مارکتینگ

و الانم در سایت جذب مارکتینگ آموزش دیجیتال مارکتینگ رو دارم و در همین زمینه هم مشاوره میدم

خداروشکر موفق بودم و خیلی راضی ام ازش ، سایت رو راه اندازی کردم و با دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ

تضمین آینده شغلی

موضوعی که شاید کمتر تو دانشگاه حس میشه امنیت شغلی برای آینده هست ، چند تا اساتید من در حین تحصیل با دلسردیه تمام از نبودن شغل در رشته تحصیلی میگفتن

و از همه مهمتر در نهایت برای کارمندی حقوق ماهیانه 3 میلیون تومان هست (در بهترین حالت) که در کسب و کار اینترنتی دسترسی به این عدد خیلی راحت است

کسب درآمد از علاقه ی شخصی

شاید شما هم مثل من علاقه ای به رشته ی تحصیلی خود ندارید و اجبار اینکه قبول شدین و فرار از سربازی و . . . دارید ادامه تحصیل میدین

ولی کسب و کار اینترنتی این مزیت رو داره که شما میتوانید در هر رشته و حوزه کاری که علاقمند هستد وارد کار شوید و کسب درآمد داشته باشید

من به شخصه عاشق بازاریابی بودم و الانم تونستم موفق باشم و هنوز خیلی راه در پیش دارم ?

کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی

کسب و

در زمان دانشجویی راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت هست ( با امکانات موجود)

1) تدریس

اگر توانایش رو دارید میتونید یک سری آموزش های عمومی تهیه کنید و بفروشید

یا اینکه با کمک اساتید آموزش های تخصصی تهیه کنید و کسب و کار اینترنتی رو بفروش بذارید

2) مشاوره روز

زمانی که به این مرحله برسید تا بتونید در حوزه ای که تدریس کردین مشاوره بدین راه بسیار خوبی برای کسب درآمد هست

3) هر علاقه ای در هر زمینه ای که دارید

شما میتونید به هر کاری که علاقه دارید به راحتی بیزینسش رو در اینترنت استارت بزنید

برای دانشجویان ایرانی چه کارهای اینترنتی وجود دارد ؟

روش کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان
راه اندازی کسب و کار اینترنتی شخصی
فریلنسری
همکاری در فروش
فروش در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام)

کار اینترنتی برای دانشجویان چه مزیتی دارد ؟

بدون محدودیت زمانی
بدون محدودیت مکانی
درآمد مناسب و رو به پیشرفت
تضمین آینده شغلی
کسب درآمد از علاقه ی شخصی