جستجوی آهنگ با زمزمه کردن : قابلیت جدید Youtube Music

برای جستجو با صدا، روی نماد شکل موج، دایره‌ای در بالا ضربه بزنید
برای جستجو با صدا، روی نماد شکل موج، دایره‌ای در بالا ضربه بزنید


اپلیکیشن YouTube Music برای اندروید در حال ارائه ویژگی جدیدی است که ترکیبی از Shazam و دوست شماست وقتی می گویید: "هی، اون آهنگی که میگه..." قبل از اینکه یک نت را زمزمه کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد با زمزمه، سوت زدن، آواز خواندن یا پخش یک آهنگ، آن را شناسایی کنید تا بفهمید چه آهنگی است.

اگر ویژگی جدید را داشته باشید، یک آیکون موج صوتی جدید را کنار آیکون میکروفون مشاهده خواهید کرد که هنگام لمس دکمه جستجو در گوشه بالا سمت راست اپلیکیشن ظاهر می شود. با لمس این دکمه، اپلیکیشن شروع به گوش دادن می کند. عملکرد آن بسیار خوب است! هنگام تست من، توانست با سرعت غیرقابل باوری آهنگ های واقعی را شناسایی کند، بنابراین یک جایگزین عالی برای Shazam است.

در مورد گوش دادن به زمزمه من، بیشتر آهنگ ها را که برای تلفن زمزمه می کردم، به درستی انتخاب کرد، اما برخی از اشتباهات خنده دار وجود داشت:

اگر بخواهیم منصف باشیم، برخی از آهنگ های تام ویتس برای هالووین موسیقی خوبی ایجاد می کنند
اگر بخواهیم منصف باشیم، برخی از آهنگ های تام ویتس برای هالووین موسیقی خوبی ایجاد می کنند


این "Fumblin' With the Blues" تام ویتس نیست. حتی کمی هم نیست.

اگرچه این آهنگ تنظیم زهی عالی دارد.
اگرچه این آهنگ تنظیم زهی عالی دارد.

این قرار بود "مرده" باشد، آهنگ They Might Be Giants

همچین بدک نیست
همچین بدک نیست


من داشتم "Bat Out of Hell" را زمزمه می کردم که توسط گوشت چرخ کرده بود. حداقل گروه فنلاندی هیر متال ریکلس لاو حداقل در این زمینه، نوعی است؟

من نمی توانم برای اشتباهات آن بیش از حد سرزنش کنم. من آهنگ هایی را که به آن پرتاب می کردم، پرتاب می کردم که بیشتر مردم احتمالاً از زمزمه کردن چند ثانیه ای آن تشخیص نمی دادند. به طور کلی، عملکرد آن سریع است، شاید سریع تر از ویژگی مشابهی که گوگل اسیستانت در سال ها ارائه داده است. زمزمه کردن برای جستجو در ماه های اخیر نیز در YouTube Music برای iOS گزارش شده است، اگرچه به نظر نمی رسد به طور گسترده در آنجا منتشر شده باشد.


منبع : The Verge

🔹این مقاله به صورت ماشینی، توسط Aiticle ترجمه شده و ممکنه ایراداتی داشته باشه، فیدبک‌های شما به ما در جهت بهبود سیستممون خیلی کمک میکنه :) لطفا نظراتتون رو باهامون به اشتراک بگذارین.