یادداشت شخصی سم آلتمن در مورد GPT4-o

دو چیز از رویداد آپدیت بهاره امروز ما وجود دارد که می خواستم برجسته کنم.

اول، یک بخش کلیدی از ماموریت ما این است که ابزارهای هوش مصنوعی بسیار توانمند را به صورت رایگان (یا با قیمت عالی) در دست مردم قرار دهیم. من بسیار مفتخرم که بهترین مدل جهان را به صورت رایگان در ChatGPT بدون تبلیغات یا هر چیزی شبیه به آن در دسترس قرار داده ایم.

تصور اولیه ما زمانی که OpenAI را شروع کردیم این بود که هوش مصنوعی ایجاد کنیم و از آن برای ایجاد انواع مزیت ها برای جهان استفاده کنیم. در عوض، اکنون به نظر می رسد که ما هوش مصنوعی ایجاد خواهیم کرد و سپس افراد دیگر از آن برای ایجاد انواع چیزهای شگفت انگیز استفاده خواهند کرد که همه ما از آنها سود می بریم.

ما یک کسب‌وکار هستیم و چیزهای زیادی برای پرداخت هزینه پیدا خواهیم کرد، و این به ما کمک می‌کند خدمات هوش مصنوعی رایگان و برجسته‌ای را به (امیدوارم) میلیاردها نفر ارائه دهیم.

دوم، حالت جدید صدا (و ویدیو) بهترین رابط کامپیوتری است که من تا به حال استفاده کرده ام. شبیه هوش مصنوعی از فیلم ها است. و هنوز برای من کمی تعجب آور است که واقعی است. رسیدن به زمان پاسخ و بیان در سطح انسانی تغییر بزرگی است.

لازم است بگویم ChatGPT اصلی اشاره‌ای به آنچه با رابط‌های زبانی امکان‌پذیر بود را نشان داد. این چیز جدید کاملاً متفاوت است. سریع، هوشمند، سرگرم کننده، طبیعی و مفید است.

صحبت کردن با کامپیوتر هرگز برای من طبیعی نبوده است. اکنون این کار را انجام می دهد. همانطور که شخصی سازی (اختیاری)، دسترسی به اطلاعات شما، توانایی انجام اقدامات از جانب شما و موارد دیگر را اضافه می کنیم، من واقعاً می توانم آینده هیجان انگیزی را ببینم که در آن می توانیم از رایانه ها برای انجام کارهای بسیار بیشتر از قبل استفاده کنیم.

در نهایت، از تیمی که تلاش زیادی برای تحقق این امر انجام داد، تشکر می کنم!