یک تشویق کننده(Cheerleader) نوجوان درباره توطئه ویدیویی "دیپ فیک" توسط مادر رقیب‌اش صحبت می کند

Raffaela Spone (چپ) ظاهراً Madi Hime (راست) را با یک ویدیوی جعلی از سیگار کشیدن این نوجوان هدف قرار داده است.
Raffaela Spone (چپ) ظاهراً Madi Hime (راست) را با یک ویدیوی جعلی از سیگار کشیدن این نوجوان هدف قرار داده است.


یک تشویق کننده دبیرستانی در پنسیلوانیا مورد هدف مادری قرار گرفت که ظاهراً با ویدیوهای "دیپ فیک" برای اخراج رقبای دخترش از تیم توطئه کرده بود، گفت که وقتی با یک کلیپ ساختگی از ویپ کردنش مواجه شد، اشک ریخت.

مادی هیمه، 17 ساله، گفت که وقتی مربی او از تیم تشویق ویکتوری وایپرز در دولستاون، فیلم سیگار کشیدن او را به او نشان داد که نقض قوانین تیم است، حیرت زده شد.

هاینز روز دوشنبه به صبح بخیر آمریکا گفت: «من سوار ماشین شدم و شروع کردم به گریه کردن و گفتم: «این من در ویدیو نیستم». فکر می‌کردم اگر آن را بگویم، هیچ‌کس حرفم را باور نمی‌کند، زیرا بدیهی است که مدرکی وجود دارد، یک ویدیو وجود دارد - اما بدیهی است که آن ویدیو دستکاری شده است.»

هیمه گفت همچنین برای او عکس‌های دستکاری شده از طریق پیامک از شخصی که به عنوان والدینی نگران ظاهر شده بود، ارسال شده است.

گفته می‌شود که رافالا اسپون ویدیوی جعلی از مادی هیمه در حال بخار کردن است تا او را از تیم تشویق کنند.
گفته می‌شود که رافالا اسپون ویدیوی جعلی از مادی هیمه در حال بخار کردن است تا او را از تیم تشویق کنند.


او در نهایت پیام‌ها را به مادرش جنیفر هیمی برد که با پلیس تماس گرفت.

مادرش به برنامه صبحگاهی گفت: «در واقع مدت زیادی بود که ادامه داشت، من فقط از آن خبر نداشتم. من به او گفتم که با پلیس تماس می‌گیرم، زیرا می‌خواستم بداند که چقدر او را باور دارم.»

مادی هیمه (سمت چپ) و مادرش جنیفر هیم (راست) که پس از شنیدن این ویدئو با پلیس تماس گرفتند.
مادی هیمه (سمت چپ) و مادرش جنیفر هیم (راست) که پس از شنیدن این ویدئو با پلیس تماس گرفتند.


محققان توانستند پیام‌ها را به رافائلا اسپون، مادر دانش‌آموز دیگری که ظاهراً تصاویر تغییر یافته‌ای را برای دو هم تیمی دیگر ارسال می‌کرد، ردیابی کنند.

اسپون، 50 ساله، متهم به آزار و اذیت سایبری یک کودک در ارتباط با تصاویر و ویدئوهای نادرست، که به عنوان "جعلی عمیق" شناخته می شود، شد.

ایستگاه خبری WPVI-TV گزارش داد، وکیل او، رابرت برچ، گفت که موکلش توطئه عجیب و غریب برای سرنگونی رقبای تشویق کننده دخترش را رد می کند.

برچ گفت: "او کاملاً آنچه را که به او متهم می کنند انکار کرده است و به دلیل این واقعیت که این موضوع مطبوعات را تحت تأثیر قرار داده است، او تهدید به مرگ شده است." او باید خودش به پلیس برود، آنها گزارش دارند. زندگی او زیر و رو شده است.


منبع : New York Post

🔹این مقاله به صورت ماشینی، توسط Aiticle ترجمه شده و ممکنه ایراداتی داشته باشه، فیدبک‌های شما به ما در جهت بهبود سیستممون خیلی کمک میکنه :) لطفا نظراتتون رو باهامون به اشتراک بگذارین.