جوجه برنامه نویس خوشحال ?
میخوام مهاجرت کنم ( خودمو نجات بدم -_- ) ولی کلی سوال دارم چیکار کنم ؟
شاید شما هم مثل من خسته شدید و دنبال راهی برای فرار از این زندگی اسف بار هستید.
برای گرفتن مشاوره موسسه های مضخرف زیادی هست که بدون دانش میتونید کلی پول یامفت بدید بهشون که مثلا راهنماییتون کن یا از جاهای مختلف راهنمایی بگیرید.
دوست خوبمون گوگل خیلی میتونه کمک کنه و همچنین جستجوی کلمه مهاجرت در توییتر نیز راهنمایی های خوبی رو بهتون تحویل میده اما از همه اینها بگذریم قصد داشتم سای اپلای ابرود رو بهتون معرفی کنم.

وبسایتی برای پرسش درمورد مهاجرت
تو این وبسایت ادمایی که قبلا مهاجرت کردن و مسیرو طی کردن به شما کمک میکنن وبه سوالاتون بدون اینکه پول یامفت بگیرن کمک میکنن . لینک وبسایت اپلای ابرود applyabroad که میتونید واردش بشید و ازش استفاده کنید. فقط قبل طرح سوال لطفا توی سایت یه سرچی بکنید احتمال رسیدن به جواب زیاده . در کل که امیدوار زوتر بتونید از اینجا راحت بشید به امید آزادی. : )
سوال داشتید بپرسید – نظرات قشنگتون رو پذیرام :دی
این مطلبو مطالب دیگه ای هم هست که در وبسایتم میتونید بخونید
مطلبی دیگر از این انتشارات
چطور دربرنامه نویسی کار پیدا کنیم
مطلبی دیگر از این انتشارات
Between Hope and Despair — Iran Tourism After the US Presidential Election
مطلبی دیگر از این انتشارات
تحصیل در روسیه!