...

نمی‌خواهم چیزی بگویم. این سکوتم از بی‌سخنی نیست؛ از صدایِ بلند و ناموزونِ آهنگِ احساسات و افکارم است. آهنگی که برخواسته از حسِ بی‌حسی‌ست. حسی که بهتر است بگویم پوچی.

این بار می‌خواهم نوشته‌ام رنگی نداشته باشد. مثل آب بی‌رنگ باشد اما گمان نمیکنم زلال و خالص باشد. کدر است اما بی‌رنگ!

نه راه پیش دارم نه راه پس. همانطور که تصویر فریاد میزند، خواستار پایان اما محکوم به ادامه.

من نمی‌دانم این دوام چگونه باید باشد. حتی نمی‌دانم گذرِ این دقایق از دردم کم می‌کند یا به آن اضافه! دردِ بلاتکلیفی، حس معلق بودن، خلا، گم‌شدگی...

می‌خواهم همچون شخصیتِ داستانی که خلق کرده‌ام، با جهان و جهانیانش قطع ارتباط کنم و مطلقا با هیچ موجود زنده‌ای ردی بدل نکنم...

شاید از انزوا مُردم، شاید دیوانه شدم اما خیالی نیست زیرا روحم خراشیده شد آنقدر که از تنش‌ها فریاد زد و نادیده‌اش گرفتم زیرا محکوم بودم به ادامه دادن...

آنقدر که دیگر تفاوتی نمی‌کند برنده باشم یا بازنده، سیاهی بر من چیره شود یا روشنی، تنها رهایی می‌خواهم...

رهای رها دور از انسا‌ن‌ها، دور از جهانی که با سرعتش مرا بارها و بارها همچون رقیبش بر زمین می‌زند...

می‌خواهم فریاد بزنم که می‌دانی من انسانم و تاب آوردنم حدی دارد؟؟

فریاد بزنم و شاید بغضم بترکد و در میانِ ضعف‌هایم بی‌شرمانه بگویم بس کن انتظارات نامعقول و بیرحمانه‌‌‌ات را...!

نمی‌دانم به کدامین طنابِ پوسیده چنگ بزنم... نمی‌دانم چه می‌شود... شاید این لحظات بُگذرد اما ردِ زخم‌ها به جا می‌ماند..

حس می‌کنم در طوفانِ سرگردانی به حالِ خود رها شدم...

و راهِ نجاتی؟ نیست...


Dear God of Nessa Barrett

Dear God
Do You hear me when I'm crying? When I doubt
That my soul is worth savin'? Thinking
"I'm not good enough for You to answer, what the f*ck?
Don't You love us all the same?

I've taken more than my share of pain
Can't You hear me say Your name?
Can't You see I've got these

Angel wings
Sewed on to my back with black ribbon
I know You know it hurts my skin
I was just trying to get into Heaven
I've been dying to fit in

Dear God
If I drown myself deep in this holy water
Will it wash away my sins?
I thought You could help me make myself a better daughter
But it hasn't happened yet

I've taken more than my share of pain
Can't You hear me Your say Your name?
Can't You see I've got these

Angel wings
Sewed on to my back with black ribbon
I know You know it hurts my skin
I was just tryin' to get into Heaven
I've been dying to fit in

Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh (dear God)
Ooh-ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh (dear God)
Ooh-ooh-ooh, ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Don't You hear me when I cry? (Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh)

1402/4/4


https://www.aparat.com/v/DagVi