به اشتراک گذاری سریع تر تجربیات شما. مدیریت دانش

وبلاگ های زیادی در ویرگول هست که مثلا درباره لاراول مینویسن.

بعضی اومدن این ها رو در یک انتشارات دور هم جمع کردن و چه کار خوبی است

اما به مطالب که نگاه میکنی بیشتر برای مبتدی ها نوشته میشه و خیلی مفصل هم نوشته میشه

خیلی خوبه

اما فقط برای جونیور ها که بیان از سینیور ها چیزی یاد بگیرن.

یا جونیور ها برای خودشون مطالب به اشتراک بگذارن.

مطالب خیلی خفن گفته نمیشه

باید این ایرادات رو رفع کنیم.

جامعه هدف رو بیشتر مطالعه کنیم.


من اومدم مطالعه کردم. دیدم برای نوشتن مطالب بالا باید خیلی وقت بزاریم. و این مطلوب نیست

سینیور ها میتونن با یک خط خلاصه خیلی مطالب رو به همدیگه منتقل کنن.

مثلا با یک جستجوی گوگل


به نظرم بیشتر بنویسیم بهتره. چون من و شما برای هم یک خط بنویسیم خیلی مطالب منتقل میشه. این جور مقاله نوشتن به صورت مفصل وقت میگیره و تعداد نرخ انتقال تجربه ی ماها رو کم میکنه. میگم خوبه یک ابزاری برای انتقال تجربه تلگرافی بسازیم.

ابزاری برای انتقال تجربه سریع.

البته من ساختم چندتا.


یکیش اکستنشن گوگل کروم هست که میاد روی گوگل و هر چی گوگل میکنیم یک دکمه میاد زیرش که اگر صلاح دونستین دکمه رو میزنید میره توی پیام رسان ها. البته قبلش باید روبات تلگرام و بله و ایتا و گپ کانفیگ بشن و متصل بشن به این ابزار.


تا گوگل میکنی یک دکمه میاد میزنی منتشر میشه
تا گوگل میکنی یک دکمه میاد میزنی منتشر میشه


اینم نتیجه ی کار اون دکمه:



یک ابزار دیگه پشتش نوشتم توییت میکنه.

هدف من این بوده که من و شما میتونیم همه حرفامون رو با یک جستجوی گوگل با هم به اشتراک بگذاریم. این خلاصه ترین و سریع ترین روشی بوده که کشف کردم

قدم بعدی که میخوام انجام بدم وقت نمیکنم اینه که کنار اون دکمه یک کمبو باکس بیاد و بگه توی کدوم چنل. چون الان من چند تا چنل دارم. مثلا ورزشی و لاراول و روزنوشت های غیر اون. معمولا توی یکی از این سه تا مطلب به اشتراک میزارم.

کاربرای دیگه تولزی که من نوشتم ممکنه بخوان کمتر یا بیشتر کانال بسازن.

نمیدونم این ابزار چقدر مشتری داره که سرعت توسعه اش رو بیشتر کنم