#چالش-سرگرمی

همراهان عزیزم سلام ?

می‌خوایم از این بعد براتون چالش های خوشگل بذاریم و در کنار هم دیگه لذت ببریم☺️

و اما چالش امشب مون?

امشب قراره که ما یه متنی رو براتون بذاریم که داخلش اسم چند تا کتابه که در مورد شهداست ، ولی ولی...

طوری این اسم ها تو متن جا گرفتن که جزئی از متن هستن و این یه کم کارتون رو سخت می‌کنه?

شما باید این متنو با دقت بخونین و از لابه لای متن، اسم کتاب ها رو پیدا کنین و همین جا تو بخش نظرات برامون بفرستین☺️?



پنج نفر اولی که بتونن اسم پنج تا از اونها رو زودتر بفرستن رو برنده اعلام میکنیم.?☺️???

و اما بریم برای چالش امشب مون که حسابی کیف کنیم☺️:

«سلام رفیق شهیدم
چقدراین روز ها دلم هوایت رو کرده بود.
دائم دعا میکردم یه طوری بشه دوباره بتونم حداقل تو خواب ببینمت .یادت باشد هیچ وقت خوبی هاتو فراموش نمیکنم وقتی که توی اون لحظات سخت به دادم رسیدی و توی قلبم ندا دادی و گفتی دلتنگ نباش من همه جا باهاتم.دیگه دلم قرص شد
به یاد میاری چند سال پیش که اومدم گلزار شهدا، وقتی از همه جا ناامید شده بودم، تو بودی که دستمو گرفتی و منو از شانه های زخمی خاکریز ناامیدی بالا بردی و گفتی اینجا رو نگاه کن این جا
قتلگاه لشکر خوبان خداست.
هروقت که دلت گرفت ما رو صدا کن
ما حتما دستتو میگیریم
چند روز پیش به یاد همین ندای آسمونیت افتادم و ناگهان چشمهام بارونی شد.
مثل همیشه به سراغ کتابخانه ام رفتم که عحیب بوی شما ها را میدهد. چشمانم را بستم تا از طرف تو کتابی رو بردارم و بخوانم.
کتاب را که دیدم به یاد شما دوباره هوای چشمانم بارانی شد...
شرمنده ام که گاهی فراموش میکنم و راهم را به بیراهه میروم.
رفیق شهیدم بهت قول میدم همیشه راهت رو ادامه بدم و سربلندت کنم.
مثل همیشه مدیونتم...»