اتمام Magazine Project از بی تی اس

magazine project
magazine project


مقدمه

هفته پیش یه سریال دیدم. شغل نقش های اصلی سریال، کار کردن در یک مجله بود.

خیلی به نظرم شغل جذاب و باحالی اومد. یه دنیای رنگی رنگی با یه عالم استرس و تنش!

متوجه شدم این شغل دقیقا ایده آل منه!

همون موقع یه ایده به ذهنم رسید.

با خودم گفتم حنا بیا فرض کن یکی از طراحای صفحه اصلی مجله هستی و قراره عکس اعضای بی تی اسو دیزاین کنی...

بعدش با همین تصور فتوشاپو باز کردم و شروع به کار کردم.

امیدوارم دوسش داشته باشید.

نامجون

نامجون
نامجون


پس زمینه رو رنگ آبی انتخاب کردم. چون تداعی کننده شخصیت نامجونه. تمام جملاتی هم که نوشتم دلی بودن و هیچ پیش زمینه علمی ندارن.

جین

جین
جین


برای جین سعی کردم خیلی شلوغ کاری نکنم. چون چهره و استایلش نیازی به شلوغ کاری نداره.

شوگا

یونگی
یونگی


از رنگ و طرح بگیرید تا همه نوشته های روی پوستر! همه شون دلی بودن. هیچ دلیل و منطقی برای شوگا به کار نبردم و از نتیجه کار راضی ام. شما چی؟!

جی هوپ

جی هوپ
جی هوپ


من خودم برای جی هوپ رو بیشتر از بقیه دوس دارم. بیشتر شبیه صفحه اول مجله شده. نظر شما چیه؟!

جیمین

جیمین
جیمین


خب واقعیتش اینه که هیچ رنگی به غیر از قرمز و شرابی برای جیمین به ذهنم نرسید. مخصوصا با این استایل!

تهیونگ

وی
وی


به نظر من هیچ رنگی به اندازه سبز تیره نمیتونه پرستیژ و سلیقه اشرافی تهیونگ رو توصیف کنه. کیا موافقن؟!

جونگ کوک

کوکی
کوکی


درست کردن پوستر کوکی برام از همه لذت بخش تر بود. اصلا هیچ سختی برام نداشت. همه چیز خیلی روون اتفاق افتاد.

حرف آخرم

من همیشه گفتم کپی با ذکر و بدون ذکر منبع مجازه چون نمیشه جلوی کپی کار هارو گرفت.

من خودمم یه کپی کار هستم. تمام فن آرت هایی که در پروژه هام استفاده میکنم، اثر هنری یک هنرمند دیگه ست.

پس بیاید زندگیو سخت نگیریم

راستی شما کدوم پوستر رو بیشتر دوس داشتید؟!