به مناسبت تولد جونگ کوک

مقدمه

اگر آرمی باشی حتما میدونی که فردا تولد جونگ کوکه. خب قطعا اینم میدونی که ما آرمی های ایرانی نمیتونیم مثل آرمی های خارجی از جیب مایه بذاریم!

پس مجبوریم از نیمچه هنر و احساسی که نسبت بهش داریم مایه بذاریم درسته؟!

بنابراین این ایده به ذهنم رسید که به مناسبت تولد کوکی چند تا پوستر آماده کنم.

اما اینا پوستر های معمولی نیستن!

از دوستای آرمیم یه درخواستی کردم:

اینکه به سوال زیر جواب بدن...

شما از جونگ کوک چی یاد گرفتید؟!


از کوکی چی یاد گرفتی؟!
از کوکی چی یاد گرفتی؟!


پوسترهایی که در ادامه منتشر می کنم، جواب هاییه که به این سوال داده شده:


jk
jk


آقا من واقعا از این خوشم اومد. خیلی قشنگ بود.


jk
jk


یاد شوخی هایی که با جین و جیمین میکنه افتادم...

واقعا پیش بزرگ تر هاش کم نمیاره ولی بی ادبی هم نمیکنه.

نکته ظریفی بود خلاصه.


jk
jk


خخخخخ سر این خیلی خندیدم


jk
jk


خداییش عجب چیزی گفتی تارا

واقعا جونگ کوک اینجوریه. هیچ وقت به طرف مقابلش آسون نمیگیره


jk
jk


خدایی خلاقیت مهدیه کمرمو شکست :))

شاید حرف ساده ای به نظر بیادا ولی واقعا چطوری خرگوش بودنو از کوکی یاد گرفتیم :D




و حالا پوستر آخر رو منتشر می کنم. این پوستر رو یه ماه قبل ساختم. از ذوق رفته بودم پیشواز ولی بازم دلم نیومد برای روز تولدش کاری نکنم.

happy birthday jk
happy birthday jk


خب اینم از هدیه تولد من. میدونم که قرار نیست به دستش برسه ولی بازم ...

راستی این سوالی که از کوکی چی یاد گرفتی رو همه میتونن جواب بدن.

پس اگر آرمی هستی و گذرت به این پُست افتاده، جواب این سوال رو بده:

از جونگ کوک چی یاد گرفتی؟!