به مناسبت تولد جیمین

happy birthday park jimin
happy birthday park jimin


مقدمه

خب اول اینکه من معذرت میخوام که پروژه تولد جیمین عقب افتاد :(

اما همون روز تولد جیمین موزیک ویدیویی که به مناسبت تولدش ساخته بودم رو تو اینستا به اشتراک گذاشتم. اما این پروژه که از اعضا چی یاد گرفتی ؟! یه مطلب مشترک برای تولد همه پسراست و نباید عقب میفتاد.

خلاصه که معذرت میخوام از همگی و همین طور معذرت میخوام از موچی سلطان قلبم :))
خب دیگه حالا بریم سراغ جواب این سوال:

از جیمین چی یاد گرفتی ؟

پارک جیمین
پارک جیمین


خدایی رابطه جیمین با دوستاش واقعا ستودنیه. اگه رفیق جیمین باشی، مهم نیست چه اتفاقی برات میفته، مهم اینه که جیمین برای کمک بهت و مرهم گذاشتن رو دردت حاضر و آماده س.

پارک جیمین
پارک جیمین


امکان نداره آرمی باشی و اسم تلاش کردن بیاد و یاد جیمین نیفتی !!! غیر اینه ؟!

پارک جیمین
پارک جیمین


از اون جایی که جیمین آخرین عضوی بود که به بی تی اس ملحق شد و بعد از ملحق شدن 8 بار اخراج شد؛ این حرفِ نیلوفر رو باید با طلا نوشت.

پارک جیمین
پارک جیمین


خب از اون جایی که من یونمین شیپر هستم (البته از راه سالم و صحیحش)، تصمیم گرفتم این حرف نازی رو با یونمین ادیت بزنم :)

پارک جیمین
پارک جیمین


واقعا اسم رژیم که میاد یاد جیمین میفتم. خدایی چطوری میتونست هر 10 روز فقط یک وعده غذا بخوره ؟؟؟
دورش بگردم چقد اذیت شده :(

پارک جیمین
پارک جیمین


مگه میشه با دیدن لبخندای جیمین حالت خوب نشه ؟؟؟ اصلا مگه داریم ؟؟؟

حرف آخرم

خب واقعیت اینه که هر چی جلوتر میرم و دوستای آرمی بیشتری پیدا میکنم، برای تولدِ پسرا، تعداد کسایی که تو این پروژه شرکت میکنن افزایش بیشتری پیدا میکنه و من واقعا نمیتونم بیام حدود 50 تا عکس ادیت بزنم.

بنابراین مجبورم اونی که زودتر تو این پروژه شرکت میکنه رو تو اولویت قرار بدم. پس واقعا از اونایی که نتونستم حرفاشونو ادیت بزنم معذرت میخوام :(

پس بعد از این یادتون نره که از تولد عضو بعدی که عشقمون آقای ورلد واید هندسامه، فراموش نکنید که تو این پروژه زودتر شرکت کنید. چون من تاریخ میزنم که چه کسی تو چه تاریخی کامنت گذاشته!

حالا تویی که آرمی هستی و اولین باره به این پست برخورد میکنی بهمون بگو که : از پارک جیمین چی یاد گرفتی ؟!