به مناسبت تولد نامجون

تولدت مبارک نامجون
تولدت مبارک نامجون


خب، همون طور که انتظار میرفت امروز تولد نامجونه و قطعا باید اثری از آثار حنا تو ویرگول دیده بشه مگه نه؟!

تقریبا ده روز پیش ازتون پرسیدم که از نامجون چیا یاد گرفتید؟!

طبق قولی که داده بودم، جواب هاتون رو پوستر کردم. فقط از الان بگم که پوستر های نامجون خیلی بهتر از کوکی شد.

دلیلش هم اینه که من دو ساعت قبل از تولد کوکی این ایده به سرم زد! اما برای تولد نامجون 10 روز وقت داشتم.

پس لطفا پیش خودتون فکر نکنید که خدای نکرده من نامجون رو بیشتر از بانیمون دوست دارم. باشه؟!

خب دیگه بهتره بریم سراغ پوسترهامون :

آزاده
آزاده


نازی
نازی


ملی
ملی


mj
mj


اسما
اسما


الناز
الناز


خب بازم تشکر میکنم از همه کسایی که شرکت کردن.

بعدی تولد موچیه. از الان فکر کنید که بتونیم به کمک همدیگه پوستر های بیشتری برای عزیزای دلمون آماده کنیم.

راستی اگر میخواید اون دو تا پوستر سورمه ای و صورتی رو با کیفیت بیشتری ببینید، باید تشریف بیارید اینستاگرامم. اون دو تا هدیه خاص خودم به نامجون بود.

خب دیگه...
من رفع زحمت کنم ...
فعلا...