تا وقتی که زندم( آرمی ?)هستم

همه آدما یکی نیستن

آدمایی ک خودشونو خوب می نامند و در اصل کار های خلافشو سابت می کنن هیچ جوره آدم خوبی نیستن

درسته آدمای خوبی وجود داره ک برای مردن زندگی میکنن چون همه جور دردی رو کشیدن

یکیشون منم ک بقیه رو خوش حال می کردم ولی خودم نبودم

بهشون امید میدادم ولی خودم امیدی ب زندگی نداشتم

به خودم احمیت نمی دادم و لی هوای بقیه رو داشتم

صورت و شخصیت خیلی هارو ب صورت و شخصیت خودم ترجیح میدادم

ولی اشخاصی پیداشون شد ک منو از تاریکی در آوردن منو ب جایی ک نور بود بردن

منو امید وار کردن منو ب زندگی کردن امید وار کردن ن مردگی و زنده موندن

تا وقتی ک زنده هستم و زندگی می کنم

پشتشون هستم و همراهیشون می کنم

چون اونها به من یاد دادن

با امید وار کردن انسان های نا امید

امید وار بشم

همانطور ک به بقیه احمیت میدم خودمم در اولیت قرار بدم

چیزی ک هستم رو از ته دل دوست داشته باشم همانطور ک نزدیکترین اشخاص ب قلبمو دوست دارم

پس من با کمال شجاعت فریاد میزنم ک ی آرمی ام و خندیدن و خوشحالی اعضا بهترین هدیه ایه ک خدا بهم بخشیده پس سعی نکنید هدیه مو ازم بگیرید چون زندگیتونو به قبرستون تبدیل می کنم

هعی واقعا سخته ک هر بار رکورد قبلی رو بشکونیم?