خرید بهترین محصولات گروه موسیقی بی تی اس

این روزها با گسترش تب کی‌پاپ و افزایش تعداد طرفداران گروه های پاپ کره ای و از همه مهم تر گروه بی تی اس (BTS) تعداد درخواست ها برای خرید محصولات مرتبط با این گروه نیز افزایش پیدا کرده. بعد از یک جست و جو ساده در اینترنت متوجه میشویم که سایت های زیادی در این زمینه فعالیت نمیکنند. من سعی کردم تا بهترین ها را برای شما اگر طرفدار این گروه هستید جدا کنم تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

بی تی اس (BTS) قطعا پرطرفدارترین گروه موسیقی KPOP است. طرفداران آن ها در سراسر جهان روزانه پیگیر اخبار گروه، حاشیه ها و موزیک ویدیوهای آن ها هستند و خود را “بی تی اس آرمی” میخوانند. این محبوبیت زیاد باعث شده تا بازار لوازم و محصولات با طرح بی تی اس داغ‌تر از گذشته باشد و روزانه هزاران محصول از اکسسوری گرفته تا پوشاک در سراسر جهان به فروش برسد.

اکسسوری های بی تی اس

اکسسوری های بی تی اس را میتوان در دسته های مختلف دسته بندی کرد. از ماگ و لیوان گرفته تا جاکلیدی، استیکر، کمربند و.... که پیدا کردن سایت های مختلف برای تک‌تک آن‌ها کار ساده ای نیست.

در این پست قصد دارم تا سایت بادروز را معرفی کنم که یک وجه تمایز با باقی سایت های فروش اکسسوری دارد و آن هم امکان خرید مستقل از طراح است. در بادروز هر محصولی که خرید می‌کنید دستمزد طراح مستقیما به حساب خودش واریز میشود و در واقع یک تیر و دو نشان زده‌اید. هم محصول مناسب خود را خریده‌اید هم به گسترش فرهنگ کپی‌رایت کمک کردید. البته فراموش نکنید که برای خرید این لوازم سایت های بسیار دیگری مثل مروسی و چاپ‌چی هم وجود دارد که من به همان دلیلی که گفتم بیشتر ترجیح میدهم از بادروز خرید کنم. قبل از معرفی محصولات باید با اصطلاح bt21 آشنا بشویم

شخصیت ها BT21 چیستند؟

داستان از آنجا شروع شد که در سپتامبر ۲۰۱۷ اعضای گروه در یکی از فروشگاه های دوستان LINE شروع به طراحی کاراکترهایی بر اساس شخصیت خودشان کردند و در ادامه طراحان همان نقاشی ها را بال و پر دادند و شخصیت های bt21 خلق شدند که در واقع هر کدام از آن ها بیانگر یکی از کاراکترهای گروه BTS هستند. در مجموع هشت شخصیت وجود دارد به نام های: تاتا Tata، مانگ Mang، چیمی Chimmy، آرجی RJ، کویا Koya، کوکی Cooky، شوکی Shooky و ون Van

حالا به سراق معرفی محصولات بی تی اس میرویم.

تیشرت های بی تی اس

خرید تیشرت بی تی اس احتمالا اولین چیزی هست که آرمی ها به دنبالش هستند. خوشبختانه در بادروز میتونید طرح های بسیار زیادی از بی تی اس توسط طراحان مختلف فراهم شده از تیشرت مردانه و زنانه.

تیشرت های مردانه و زنانه در سایزهای مختلف توسط طراحان فراهم شده. میتوانید آن ها را بر اساس طرح های مختلف از اسمال گرفته تا اورسایز در بادروز تهیه کنید. در بادروز با حساسیتی که در تولید محصولات وجود دارد بعد از تست چندین نمونه پارچه، پارچه‌ای انتخاب شده که از نخ پنبه بافته شده و علاوه بر استقامت بالا، بسیار سبک و راحت است ، این جنس پارچه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی با هر پوستی سازگار بوده و به عنوان یک تیشرت عالی با قیمت و طرح بی نظیر همراه شما خواهد بود!

مثلا محصول زیر که شاید مد نظر شما باشد. البته این را هم اضافه کنم که من خودم طرفدار سرسخت بی تی اس نیستم اما سعی میکنم تا محصولاتی که به نظرم قشنگ هستند اینجا معرفی کنم. این تیشرت را میتونید از لینک زیر مشاهده کنید و اگر خواستید به سبد خرید اضافه کنید

خرید تیشرت زنانه بی تی اس

تیشرت زنانه بی تی اس
تیشرت زنانه بی تی اس

جوراب های بی تی اس

جوراب با توجه به نوع دوخت و استایل در بادروز به دو دسته جوراب های ساقدار و جوراب های مچی تقسیم میشه که در هر دو دسته میتونید محصول مورد خودتون رو انتخاب کنید. این محصول را میتوانید از لینک زیر ببینید و اگر خواستید به سبد خرید خودتون اضافه کنید

خرید جوراب بی تی اس

خرید جوراب بی تی اس
خرید جوراب بی تی اس

استیکر بی تی اس

استیکرهای بی تی اس با سایزهای متفاوت برای استفاده های مختلف مانند پشت گوشی، لپتاپ و … توسط طراحان بادروز فراهم شده اند که میتوانید آن ها را آنلاین سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید. این محصول را میتوانید از طریق لینک زیر خریداری کنید

خرید استیکر بی تی اس

خرید استیکر بی تی اس
خرید استیکر بی تی اس

ماگ بی تی اس

ماگ مورد پسند همه است. چه اهل خوردن چای یا قهوه باشید چه نباشید حتما تا حالا به این فکر کرده اید که یک لیوان با طرح مورد نظر خودتان داشته باشید. اگر جزو آرمی‌ها باشید احتمالا مایلید تا این طرح چیزی شبیه طرح زیر باشد. این محصول را میتوانید از طریق لینک زیر خریداری کنید

خرید ماگ بی تی اس

خرید ماگ بی تی اس
خرید ماگ بی تی اس

روتختی بی تی اس

روتختی های بی تی اس در بادروز با توجه بسیار به کیفیت و چاپ ساخته میشوند. سرویس روتختی تک نفره ۴ تیکه است که شامل لحاف، رو بالشتی، کوسن و ملحفه تشک کشدوزی شده است.لحاف روتختی یکرو چاپ روی پارچه هازان است و روی دیگر آن پارچه تترون نخی ضد حساسیت است که با پشم شیشه پر و دوخته می‌شود سایز لحاف ۲۲۰ × ۱۴۰ سانتیمتر روبالشتی ۵۰ ×۷۰ سانتیمتر و کوسن ۴۵× ۴۵ سانتیمتر است که سایز های استاندارد روتختی تک نفره می باشند. محصول زیر را میتوانید از طریق لینک زیر خریداری کنید.

خرید رو تختی بی تی اس

خرید رو تختی بی تی اس
خرید رو تختی بی تی اس

محصولات فقط این‌ها نبودند

گشت و گذار در بادروز کار بسیار لذت بخشی است چون با یک دنیای بی نهایت از طرح های طراحان خوش ذوق روبرو میشوید و قطعا این محصولاتی که من معرفی کردم همه وسایل بی تی اس که در سایت بودند نیستند و شما میتوانید خودتان با مراجعه به بادروز محصولات بسیار بیشتری را پیدا کنید و در صورت علاقه خریداری کنید.