دلیل تفاوت رنگِ میکروفون های اعضای بی تی اس

مقدمه

هیچ وقت اولین کنسرتی که از بی تی اس دیدم را فراموش نمیکنم. خیلی سخت در تلاش برای شناسایی چهره اعضا بودم که متوجه تفاوت رنگ میکروفوناشون شدم.

از طریق رنگ میکروفون ها، خیلی سریع با چهره و نام اعضا آشنا شدم و به خاطر این حرکت هوشمندانه به خودم افتخار می کردم.

بعد از تشخیص اعضا، سوالی ذهنمو درگیر کرد! چرا جیمین میکروفون طلایی رو برداشته ولی کوکی بنفش رو؟ آیا علت خاصی داره؟ آیا پیغامی برای ما دارن؟

ایده اول

اولین ایده ای که به ذهنم رسید، این بود که آن ها 7 نفر هستند و می توانند نمادی از رنگین کمان باشند. شروع به بررسی رنگ میکروفون ها و تطبیق آن ها با رنگین کمان کردم. همه چیز داشت خوب پیش میرفت که نوبت به رنگ میکروفون شوگا رسید!

آخه کدوم رنگین کمانی رنگ مشکی داخلش هست؟!

پس ایده اول رد شد!

ایده دوم

ایده دومم این بود که شاید رنگ میکروفون ها با شخصیت آن ها و نقشِ آن ها روی استیج تطابق داشته باشد!

باید بگم که ایده دومم درست بود. اول بیوگرافی اعضا رو خوندم و بعدش به سراغ روان شناسی رنگ هایی که انتخاب کرده بودند رفتم! واقعا نتیجه ای که به دست آوردم جالب بود:

کیم نامجون - آبی

کیم نامجون
کیم نامجون

ویژگی های رنگ آبی

  • ثابت
  • آرام
  • خنک ( خونسرد )
  • ساکت
  • قابل اعتماد

رنگ آبی به شدت با آب و آسمان در ارتباط است. بنابراین به عنوان نمادی از ثبات در زندگی ما تعیین می شود. اقیانوس هرگز خشک نمی شود و آسمان هرگز فرو نمی افتد. پس بهترین رنگ برای اعتماد کردن، رنگ آبی است.

به نظر شما این ویژگی ها با لیدر عزیزمون زیادی تطابق نداره؟!

کیم سوکجین - صورتی

جین
جین

ویژگی های رنگ صورتی

  • رمانتیک
  • جوان
  • شاد
  • شیرین
  • روح افزا

در حقیقت بسته به ارزش یا شدت رنگ، صورتی تغییرات روحی گوناگونی را به وجود می آورد. صورتی بسیار انرژیک، حس حرکت و رهایی وحشی است.

به نظرتون این ویژگی ها، زیادی با جین هیونگمون تطابق نداره؟!

یادتونه که جیمین یه بار گفت: من چگونه شاد بودن را از جین هیونگ یاد گرفتم؟

مین یونگی - مشکی

شوگا
شوگا

ویژگی های رنگ مشکی

  • قدرتمند
  • مرموز
  • قَدَر
  • کلاسیک
  • زیبا

رنگ مشکی همواره روی ذهن آدما تاثیر گذار است. مشکی بیشتر مرتبط است با رمز و راز جادویی شب! در واقع مشکی، رنگِ نفوذناپذیری است.

خداوکیلی این ویژگی ها شبیه شوگای مرموزمون نیست؟!

جانگ هوسوک - قرمز

جی هوپ
جی هوپ

ویژگی های رنگ قرمز

  • شهوانی
  • سرزنده
  • مهیج
  • محرک

میدونستید غده هیپوفیز وقتی رنگ قرمز را می بیند، فعال می شود؟! خب اجازه بدید عملکرد این غده رو بیشتر توضیح بدم!

وقتی رنگ قرمز رو می بینیم یک پیغام شیمیایی به مغز میرسه و مغز، هورمون " اپی نفرین " رو آزاد میکنه. بعد از آزاد شدن هورمون، فشار خون و ضربان قلب افزایش پیدا میکنه.

الان میفهمم که چرا وقتی هوبی روی استیج میرقصه، جوگیر میشم!!!

پارک جیمین - طلایی

پارک جیمین
پارک جیمین

ویژگی های رنگ طلایی

  • موفقیت
  • ثروت
  • اعتبار
  • مهربانی

البته عده ای معتقد هستند که رنگ طلایی میکروفون جیمین، یک طلایی تیره است و گاهی به نارنجی نزدیک می شود. پس رنگ نارنجی هم بررسی میکنیم:

ویژگی های رنگ نارنجی

  • انرژی زا
  • جذاب
  • دوستانه
  • بانشاط
  • دارای مزه تند ( اگه جیمین خوراکی بود )

نارنجی به نشانه پرتو های خورشید و حرارت بالا است.

باید خدمتتون عرض کنم که رنگ نارنجی به لحاظ دما، داغ ترین رنگ در میان رنگ هاست! دقیقا مثل نقشی که جیمین روی استیج بازی میکنه.

اگر خاطرتون باشه زمانی که بی تی اس با هالزی روی استیج اجرا داشتند، جیمین میکروفون خود را به هالزی داده بود! چرا؟! چون با حضور دختر جذابی مثل هالزی، داغ ترین رنگ باید به او تعلق بگیرد.

کیم تهیونگ - سبز

وی
وی

ویژگی های رنگ سبز

  • تسکین دهنده
  • طبیعی
  • با طراوت
  • التیام بخش
  • تازه

جدا از تطابق شخصیت تهیونگ با رنگ سبز باید در مورد پررنگ بودن رنگ سبز میکروفون تهیونگ باهاتون صحبت کنم!

همون طور که میدونیم، تهیونگ لاکچری ترین عضو بی تی اسه ( این آمار مجله های مُد و فشنه، نیاید منو تیکه تیکه کنید )

حالا آیا میدونستید که سبز های تیره نشانگر پول و پرستیژ هستند؟!

جئون جونگ کوک - بنفش

جانگ کوک
جانگ کوک

ویژگی های رنگ بنفش

  • شاهوار
  • معنوی
  • شهوانی
  • زیبا و برازنده
  • مرموز

این رنگ به عنوان رنگی شکوهمند و در عین حال پیچیده شناخته می شود. به نظرم نیازی به توضیح اضافه نیست. شاهوار تر و شهوانی تر از کوکی داریم اصلا؟!

حرف آخر

زمانی که در مورد رنگ میکروفون هاشون فهمیدم، با خودم گفتم اگه یه روزی برم کنسرت یا فن ساین، حتما رنگ میکروفون بایسم رو میپوشم ولی بعد با خودم گفتم که مگه عروسی بابامه که پاشم با لباس طلایی برم کنسرت آبروریزی کنم؟!

خلاصه شماها اگه بایستون جیمین نیست، حتما این فانتزی منو اجرا کنید.