فن پیج بی تی اس در اینستاگرام

مقدمه

خب همون طور که هممون در جریانیم تا چند روز آینده تولد نامجونه. پس قطعا قابل پیش بینیه که من دارم همه سعیم رو میکنم تا ادیت های جذابی آماده کنم درسته؟!

تازه جدا از ادیت ها، پروژه تولد کوکی رو قراره ادامه بدیم.

پس قبل از اینکه فن پیج بی تی اسمو بهتون معرفی کنم ازتون میخوام به سوال زیر جواب بدید. چون میخوام این سری جواب دوستای ویرگولیمم جز پوستر ها باشه :)

از کیم نامجون چی یاد گرفتی ؟!

معرفی پیج اینستاگرام

خب واقعیت اینه که من قصد نداشتم تو اینستا فعالیت کنم. بیشتر به خاطر این بود که تحت نظر فامیل بودم. اما اکثر آرمی ها تو اینستان خو چیکار میکردم؟!

بنابراین تصمیم گرفتم یه پیج اینستا بزنم که محتواهاش قراره با محتوای ویرگولم خیلی متفاوت باشه.

پیجم رو نمیتونم به خانواده، فامیل و دوستای قدیمیم معرفی کنم، برای همین برای شروع کار، امیدم به دوستان آرمیمه. خوشحال و ممنون میشم اگر حمایتم کنید...

آی دیم: hana.army2002


حنا در اینستاگرام
حنا در اینستاگرام


حرف آخرم

حرف زیادی نمونده فقط تولد نامجون یادتون نره.

منتظر چیزایی که از لیدر عزیزمون یاد گرفتید هستم.