ماجرای بی بی دل با 7 سرباز دل

مقدمه

نمیدونم داستان بی بی دل و سرباز دل و شاه دل رو شنیدید یا نه اما میخوام یه بارم از زبون من این داستان رو بشنوید.

قضیه از این قراره که سرباز دل خییییلی خوشتیپ و جذاب و اغواگر بوده. گویا بی بی دل هم مثل من نقطه ضعفش پسرای خوشتیپ و جذاب بوده :))

بی بی دل و سرباز دل عاشق همدیگه میشن.

بی بی دل به شاه دل خیانت میکنه و به کمک سرباز دل، شاه دل رو میکشن.

پروژه سرباز دل
پروژه سرباز دل


وقتی فهمیدم همچین قصه ای پشت ماجرای بی بی دله با خودم فکر کردم از نظر من سرباز دل کیه؟! خب معلوووومه دیگه!

هفت عضو بی تی اس ...

کلا زندگی من به این هفت نفر وصله ...

برای همین تصمیم گرفتم عکس های زیر رو ادیت بزنم ...

این هفت نفر همون سرباز های دلی هستن که حاضرم به خاطرشون به شاه دل خیانت کنم

سرباز دل نامجون

نامجون
نامجون

سرباز دل جین

جین
جین

سرباز دل شوگا

شوگا
شوگا

سرباز دل جی هوپ

جی هوپ
جی هوپ

سرباز دل جیمین

عاقا جیمین بایسمه. پس سرباز دلی که قراره باهاش به شاه دل خیانت کنم جیمینه ...
جیمین
جیمین


سرباز دل تهیونگ

تهیونگ
تهیونگ

سرباز دل جونگ کوک

جونگ کوک
جونگ کوک

شاه دل

خب قطعا سوال پیش میاد که شاه دل کیه این وسط؟؟؟

خب معلومه دیگه پی دی نیم ...

حرف آخر

خب حالا یه سوال از شما دارم...

فرض کن توام بی بی دلی. فقط با یکی از این سربازا میتونی به شاه دل خیانت کنی...

سرباز دل تو کدومه؟!