استفاده از موبر اری یا خیر؟

بنده مصطفی ربیعی هستم مدیر و موسس سالن بدن زیبا، تنها سالن تخصصی وکسینگ اقایان در تهران. 7 سالی هست که از فعالیت من و تیمم می گذره و افراد مختلفی به سالن بدن زیبا مراجعه کرده و از پرمویی های عجیب و غریبی رنج می بردند. این قضیه در روحیه و اعتماد به نفس این افراد رسوخ کرده و باعث سرخوردگی اونها شده بود ، تا حدی که به باشگاه های ورزشی یا استخر و در مکان های دیگه حضور پیدا نمی کردن.

چند سالی میشه که از قدیما گذشته و دیگه مو های بدن تلقی از زیبایی نیست ، جوونای امروز همه فیتنس کار چه زن چه مرد و همه برای نمایش بهتر بدنشون مو های بدن رو به روش های مختلف اصلاح میکنن. اما ایا باید به هر روشی تن داد، در این پست به بحث استفاده از مواد موبر می پردازم.

من مصطفی ربیعی مربی وکسینگ از کشور موسس سالن بدن زیبا "تنها سالن اختصاصی وکسینگ مردان" در تهران هستم و در طی چند سال فعالیت خودم و تیمم می خوام تجربیات خودم رو در اختیار شما بذارم.


استفاده از موبر اری یا خیر؟

مواد موبر انواع مختلفی دارن مثل کرم، اسپری،پودر و انواع دیگه ای، مواد موبر یکی از راه های اصلاح موهای زائد بدن هست که طرفدارانی برای خودش داره، از فواید این روش اسان بودن اون و اصلاح موهای زائد به صورت کامل از سطح پوست هست هر چند که این مواد بوی بدی دارن اما نمونه های جدید تقریبا بوی بدی مثل انواع قدیمی از خودشون ندارن.

اما استفاده مکرر از مواد موبر به خاطر گوگردی که در اونها استفاده شده برای پوست مضر هست استفاده 2 بار در سال بیشتر توصیه نمیشه در صورت استفاده بیشتر پوست شما حالت لختی به خودش میگیره و پوستتون مثل افراد پیر میشه.

راه حل چیه؟

راه حل استفاده از روش وکسینگ هست که موهای شما رو از ریشه کنده و بعد از مدتی موهای ضخیم شما تبدیل به موهای کرکی میشن در این روش با استفاده از ماده وکس و استفاده از پد های پارچه موهای شما اصلاح میشه. بهترین روش و موثرترین روش همین روش وکسینگ هست ، روشی نوین که در ایران کمتر جا افتاده اما من با حمایت دوستان و پرورش هنر جویانی از سراسر ایران این فرهنگ زیبایی رو در سطح ایران گسترش دادیم.

سخن پایانی

اگر شما هم به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهید سالن بدن زیبا همه روزه پذیران عزیزان می باشد. سالن بدن زیبا واقع در خیابان شریعتی در اواسط خیابان یخچال می باشد، برای تماس و رزرو نوبت می توانید با شماره 944 7200 0912 تماس بگیرید و برای دیدن نمونه کار های ما به پیج اینستاگرام سالن بدن زیبا سر بزنید.

اگر شما هم از پر مویی رنج می برید و راه های مختلفی رو برای درمان انتخاب کردید تجربیات خودتون رو در قسمت نظرات برای ما بنویسید.