دوره اموزشی اپیلاسیون سالن بدن زیبا - با مدرک پایان دوره

سلام من مصطفی ربیعی، مربی وکس از مالزی هستم و پس از گذروندن دوره اموزشی وکس در مالزی در سال 2011 به تهران برگشتم و سالن بدن زیبا، که تنها سالن تخصصی وکس برای مردان هست رو دایر کردم.

مصطفی ربیعی
مصطفی ربیعی

من مدرس تربیت بدنی و مربی و مشاور ورزشی هستم و شغل فرعی من مربی گری وکسینگ در سالن بدن زیبا هست. ما علاوه بر این که خدمات وکسینگ رو در سالن بدن زیبا برای اقایان ارائه می کنیم همچنین دوره های اموزشی وکسینگ رو برگذار می کنیم و تا کنون بنده افتخار مربی گری مثبت 1000 کاراموز وکسینگ رو در سالن بدن زیبا داشتم .

دوره های اموزشی وکسینگ شامل 3 جلسه بوده که به ترتیب:

۱- جلسه دروس تئوری وکسینگ
۲- جلسه کارگاه عملی
3- جلسه رفع اشکال

و برگذاری  جلسه 1 ساعته رفع اشکال برای خانم ها و آقایانی که  مشغول به انجام این حرفه هستند و می خواهند سطح کار و دانش خود را ارتقاء ببخشند.

تا کنون کار اموزان زیادی در سالن بدن زیبا اموزش دیده و مراکز وکسینگ خودشون رو در شهرهایی مثل تبریز،شیراز،اصفهان،کرمان،تهران و شهر های دیگر ایران افتتاح کردند.

برای ثبت نام در دوره ها می توانید با شماره 09127200944 تماس بگیرید. و یا در پیج اینستاگرام سالن بدن زیبا برای ما دایرکت بفرستید.

https://www.aparat.com/v/Jtnpe

https://www.aparat.com/v/uRejp