معرفی سالن بدن زیبا

سلام من مصطفی ربیعی، مربی وکس از مالزی هستم و پس از گذروندن دوره اموزشی وکس در مالزی در سال 2011 به تهران برگشتم و سالن بدن زیبا، که تنها سالن تخصصی وکس برای مردان هست رو دایر کردم.

مصطفی ربیعی
مصطفی ربیعی

زمانی که در ایران بودم تحصیلات خودم رو در رشته تربیت بدنی شروع کردم و تا مقطع فوق لیسانس این رشته رو ادامه دادم و تصمیم گرفتم یه تغیر کوچک در رشته تحصیلی خدوم داشته باش پس رشته حسابداری رو انتخاب کردم و موفق به اخذ لیسانس در رشته حسابداری شدم و شروع به انتخاب رشته دیگه ای برای تحصیل کردم و این بار در رشته فیزیک موفق به اخذ لیسانس شدم.



من مدرس تربیت بدنی و مربی و مشاور ورزشی هستم و شغل فرعی من مربی گری وکسینگ در سالن بدن زیبا هست. ما علاوه بر این که خدمات وکسینگ رو در سالن بدن زیبا برای اقایان ارائه می کنیم همچنین دوره های اموزشی وکسینگ رو برگذار می کنیم و تا کنون بنده افتخار مربی گری مثبت 1000 کاراموز وکسینگ رو در سالن بدن زیبا داشتم .

م
م

سال 90 زمانی در که در مالزی مشغول گذروندن دوره مربی گری وکسینگ در مالزی بودم، فرهنگ وکس و وکسینگ در ایران هنوز ابتدای راه بود ، بعد از گذشت 7 سال از فعالیت من در سالن بدن زیبا من و تیم همراهم مفتخریم که فرهنگ وکسینگ رو در تمام ایران رواج دادیم، امروز از کرمان تا تبریز و اکثر شهر های ایران کاراموز های وکسینگ سالن بدن زیبا به مربیگری من "مصطفی ربیعی" مشغول ارائه خدمات و رواج این فرهنگ زیبایی در ایران هستن.

مصطفی ربیعی
مصطفی ربیعی

بعد از گذشت این 7 سال از همه ی شما عزیزانی که ما را در ارائه و ترویج خدمات وکسینگ و زیبایی در سالن بدن زیبا که از ما حمایت کردن متشکریم.

من و تیمم همه روزه در سالن بدن زیبا پذیرای شما عزیزان هستیم ، خدمات ما از جمله وکسینگ و اموزش بوده و برای هماهنگی امور میتونید با بنده به شماره 944-7200-0912 تماس بگیرید و برای دیدن نمونه کار های چه در مورد اموزش و چه در مورد وکسینگ به پیج ما در اینستاگرام سر بزنید. سالن بدن زیبا واقع در تهران خیابان شریعتی، خیابان یخچال بوده و باعث افتخار ماست که پذیرای شما باشیم.