آموزش مدیریت پروژه

اگر به مدیریت پروژه علاقه دارید، در وبلاگ ما هر ماه 2 الی 3 مقاله درباره موضوعات مختلف مرتبط با مدیریت پروژه منتشر میشه.

بعضی از اونا رو همکارای با تجربه من می‌نویسن که خب قطعا خوندن اونا باید براتون جالب باشه، چون علم و تجربه توامان اون مطالبو نوشته.

بعضی از اونارم من نوشتم که خب چون خودم همزمان با نوشتن یاد می‌گیرم، سعی کردم خیلی ساده بنویسم و حقیقتا موضوعی رو تا خودم نفهمیدم ننوشتم. خوندن این مطالبم برای شروع خالی از لطف نیست.

این روند کاری ادامه داره و اگر صفحه آموزش مدیریت پروژه و کانال تلگرامی ما رو داشته باشید از انتشار این اخبار مطلع خواهید شد.

صفحه آموزش مدیریت پروژه

مقاله‌های رایگان برای آموزش مدیریت پروژه
مقاله‌های رایگان برای آموزش مدیریت پروژه


آخرین مقاله‌های این صفحه:

  • کنترل پروژه چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  • منشور پروژه چیست و چگونه نوشته می‌شود؟
  • معرفی کتاب مدیریت پروژه سرآمد مبتنی بر PRINCE 2
  • مدیریت پروژه چابک (AGILE) چیست؟
  • 6 مهارت مدیریت پروژه که باید در آنها بهترین باشید.
  • معرفی بهترین نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین
  • وظایف مدیر پروژه چیست؟
  • مدیریت ریسک پروژه
  • اشتباهات رایج در مدیریت پروژه