دوستت دارم مثل...یک جن عاشق!

...
...


تاحالا درمورد جن عاشق چیزی شنیدی؟?

میگن دو نوع جن عاشق وجود داره یکیش عاشق جسم ادم میشه .یکیش عاشق روح ادم میشه !

حالا اینارو ول کن ...میگم دلم به حال اجنه سوخت ...

مثل اینکه اوناهم تو نوع خودشون از عشق نا امید شدن که پناه اوردن به ادما !

راستشو بخوای مدتیه حال خوبی ندارم هرچیم دکتر میرم میگن هیچیت نیست.

من افسرده نیستما اتفاقا دوستام میگن خیلی شاد و شنگولی واقعا هم راست میگن من غمی تو دلم حس نمیکنم بجز اینکه تو منو نمیخوای .که اینم میدونم میخوای و فاصله میگیری .ولی خب من مثل یه جن عاشق همیشه کنارتم ولی تو متوجه نیستی .اصلا میدونی که صبح تا شب داری تو اتاقم باهام زندگی میکنی؟؟؟؟

میگن جن عاشق روی ادم خیلی تعصب داره یعنی احساس مالکیت شدید .

راستش میخواستم موهامو کوتاه کنم بگو چیا که نشد ...اول پمپ آب سوخت هرکاری میکردیم روشن نمیشد .بعد تو حموم لامپ حموم سوخت هرطوری بود خلاصه اونروز نوبت ارایشگاه داشتم باید میرفتم مطمئن بودم این جن عاشق نمیخواد موهامو کوتاه کنم .رفتم ارایشگاه زنه گفت وا نوبتت واسه فرداست من اشتباهی گفتم امروز گفتم باشه فردا میام .اومدم خونه پمپ اب خود به خود درست شد .فرداش که رفتم ارایشگاه یهو زنه حالش بد شد گفت هیچکاری نمیتونم بکنم تعطیله هرکسی هست بره یروز دیگه بهش نوبت میدم !?

و من از خیر مو کوتاه کردن گذشتم?ولی خوب ک کوتاه نکردم الان ک فکرشو میکنم حیف میشدن?

میبینی من همینجوری عاشقتم .وایسادم یجا از دور نگات میکنم ولی همه شرا میفته گردنم نمیتونمم دفاع کنم از خودم ! جن بیچاره!


خلاصه که اگه واقعی باشه من از ادما بهش پناه میبرم ???


این داستان :ماه قهقه میزند .هاهاهاها?


پ.ن.‌‌دوست داشتن تو شبیه هیچی نیست !فقط میدونم دوست دارم ?