سردبیر
اینتل شتابدهندههای استخراج ارز دیجیتال را توسعه میدهد

شرکت فناوری تولیدکننده تراشههای نیمهرسانا در کالیفرنیا، اینتل، فاش کرده است که این کمپانی با ارائه شتابدهندههای کارآمد در مصرف انرژی به توسعه فناوریهای بلاکچین کمک خواهد کرد. Raja M. Koduri مدیر اجرایی اینتل توضیح داد ما انتظار داریم که نوآوریهای مداری ما یک شتابدهنده بلاکچین ارائه دهد که بیش از ۱۰۰۰ برابر، عملکرد بهتری در هر وات نسبت به پردازندههای گرافیکی اصلی برای استخراج دارد. کدوری همچنین اضافه کرد که اولین محصول این شرکت اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. اینتل یک گروه ایجاد کرده است که هدف آن ساخت پلتفرمهای سیلیکونی سفارشی بهینهسازی شده برای فعالیتهایی از جمله بلاکچین و دیگر فرصتهای ابررایانهای فوق پیشرفته است.
مطلبی دیگر از این انتشارات
شهردار نیویورک به وعده خود مبنی بر دریافت چک حقوقی به بیتکوین عمل میکند
مطلبی دیگر از این انتشارات
دستور ژاپن به صرافیهای کریپتو برای متوقف کردن تراکنشهای رمزارز مربوط به روسیه
مطلبی دیگر از این انتشارات
کاردانو در استانه یک دوراهی مهم