سردبیر
بازار اتر بعد از ۱۰ هفته، اولین ورودی دارایی را تجربه کرد

ورود سرمایه به صندوقهای سرمایهگذاری ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به شدت افزایش یافت و محصولات اتر طلسم ۱۰ هفتهای خروج داراییها را شکستند که نشان میدهد مدیران سازمانی در حال سرازیر کردن مجدد داراییها به این بازار هستند. مدیران سازمانی در پایان سال ۲۰۲۱ کمتر وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند تا احتمالاً سود خود را قبل از پایان سال ثبت کنند و همچنین از نوسانات شدید بازار اجتناب کنند. جریان ورود داراییهای کریپتو اکنون برای چهار هفته متوالی افزایش یافته است و علائمی را نشان میدهد مبنی بر اینکه، کاهشهای عظیم اواخر سال ۲۰۲۱ شروع به تغییر مسیر کرده است. در طول چهار هفته اخیر، وجوه ارز دیجیتال ۲۰۹ میلیون دلار جمع آوری کرد که از این مقدار، اتر ۲۰/۹ میلیون دلار ورودی داشته است.
مطلبی دیگر از این انتشارات
افزایش گردشگری و تولید ناخالص ملی الساوادور از زمان پذیرش پرداخت بیتکوین
مطلبی دیگر از این انتشارات
نظر خالق اتریوم در ارتباط با سیر نزولی بازار
مطلبی دیگر از این انتشارات
کتی وود: افزایش بهره فدرال رزرو یک اشتباه بزرگ است