سردبیر
بیل آکمن خواستار شفافیت در زمینه کریپتو در نیویورک شد

بیل آکمن، سرمایهگذار میلیاردر آمریکایی، با درخواست از سران نیویورک برای حصول اطمینان از عدم مهاجرت مبتکران و پیشگامان از آنجا، از شهردار نیویورک خواست تا محدودیتهای نظارتی ارزهای دیجیتال مرتبط با BitLicense را بررسی کند. یک شهروند نیویورکی در توییتر از سیاستهای معیوب کریپتو این شهر و احتمال رفتن از نیویورک، حرف زد. بعلاوه، یک کاربر هم با انتقاد از سیاستهای Bitlicense ادعا کرد که نمیتواند در هیچ صرافی بزرگ ایالات متحده برای شرکت سرمایهگذاری خود حساب باز کند. هر کسبوکار ارز مجازی که در ایالت نیویورک فعالیت میکند ، باید قبل از شروع به کار، مجوز فعالیت را از Bitlicense دریافت کند. با این حال، بسیاری از پلتفرمهای اصلی کریپتو دچار نگرانی شدهاند زیرا الزامات سختگیرانه صدور مجوز باعث شده است برخیها از نیویورک خارج شوند.
مطلبی دیگر از این انتشارات
با کاهش قیمت، ۱۲۰ میلیون XRP توسط صرافیهای بزرگ در آخر هفته جابهجا شد
مطلبی دیگر از این انتشارات
کارتهای افتیایکس به ورزشکاران ارائه خواهد شد
مطلبی دیگر از این انتشارات
بلاکچین و تکامل مدلهای تجارتی و درآمد زایی در صنعت بازی