سردبیر
بیلگیتس به تمسخر سرمایهگذران در NFT پرداخت

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در خصوص سرمایهگذاری در NFT گفت که به نظر او چنین کاری احمقانه به نظر میرسد. وی با کنایه گفت افراد به جای آنکه چنین حجمی از دارایی را در اینگونه بازارها خرج کنند میتوانستند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. گیتس در ادامه صحبتهای خود گفت که حباب NFT خیلی وقت است که ترکیده و تقریبا افرادی که هزینه زیادی برای خرید مجموعهها پرداخت کرده اند تقریبا مانند غبار در هوا رها شدهاند.
مطلبی دیگر از این انتشارات
شهروندان کانادایی بیش از هر زمان دیگری به ارزها دیجیتال گرایش پیدا کردهاند
مطلبی دیگر از این انتشارات
پشتیبانی از مشتریان در متاورس امکارپذیر خواهد شد
مطلبی دیگر از این انتشارات
آیا کاردانو در آینده نزدیک افت قیمت خود را ادامه خواهد داد؟