سردبیر
رأی مثبت انجمن ApeCoin به ماندن در اتریوم

بر اساس دادههای منتشر شده در اسنپ شات، جامعه ApeCoin به اتفاق تصمصم گرفتند که همچنان در بستر بلاکچین اتریوم بمانند. در واقع آنها چنین تصمیمی را علیرغم هزینههای بسیار بالای تراکنش شبکه اتریوم اتخاذ کردند. با این حال حدود ۵۴ درصد از توکنهای APEبه نفع نگهداری پروژه در اکوسیستم کاهش پیدا کرد. بیشتر اعضای این جامعه بر این باورند که نقل مکان به یک بستر دیگر بسیار هزینهدار و پر خطر است برای همین است که آنها چنین تصمیمی دال بر ماندن در اتریوم گرفت
مطلبی دیگر از این انتشارات
فرماندار ایالت نیوهمپشایر دستور ایجاد نظارت بر ارزهای دیجیتال را امضا کرد
مطلبی دیگر از این انتشارات
ریپل برای گام بزرگ بعدی آماده میشود
مطلبی دیگر از این انتشارات
تجزیه و تحلیل قیمت بیتکوین و اتریوم