سردبیر
فعالان حقوق بشر در نامهای به کنگره، از ارزهای دیجیتال حمایت کردند

یک گروه متشکل از ۲۱ فعال حقوق بشری، در نامه به کنگره ایالات متحده آمریکا ضمن تمجید از سیاستهای مسئولانه و روشن در این زمینه، از تمام افرادی که به واسطه ارزهای دیجیتال اقدام به ارسال کمکهای بشر دوستانه در قالب کریپتو کردند، ستایش شد. آنها با تکیه بر اهمیت استیبلکوینها و ارزهای دیجیتال به عنوان راهی مطمئن برای ارسال کمک به لزوم حمایت همهجانبه از این گونه فعالیتها اشاره کردند. آنها چنین اقدامی را برای حفظ دموکراسی لازم و ضروری میدانند.
مطلبی دیگر از این انتشارات
افزایش ۱۳ درصدی ارزش کل قفل شده پروتکلهای مالی غیرمتمرکز
مطلبی دیگر از این انتشارات
حداقل دستمزد ماهانه ونزوئلا هیچگونه وابستگی به ارز ملی پترو ندارد
مطلبی دیگر از این انتشارات
ریودوژانیرو پرداخت مالیات با ارز دیجیتال را از سال آینده اجرا میکند