سردبیر
معامله Hive با اینتل برای خرید تراشههای جدید ASIC در جهت استخراج بیتکوین

بلاکچین Hive اولین پلتفرم استخراجکننده رمزارز، یک قرارداد استراتژیک با غول فناوری اینتل برای خرید تراشههای جدید ASIC بسته است که بر روی جامعه رو به رشد کاربران کریپتو در ایالات متحده آمریکا متمرکز میگردد. این تراشههای قدرتمند که توسط تیم توسعه اینتل با عنوان "باعملکرد بالا"شناخته میشوند، در تجهیزات ماینینگ قرار میگیرند که برای اکوسیستم Hive سفارشیسازی میشوند. ماینرها احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تحویل خواهند شد و Hive مشتاقانه منتظر ثبت افزایش ۹۵ درصدی در کل نرخ هش استخراج بیتکوین است. آیدین کیلیچ، رئیس و مدیر اجرایی Hive، در مورد این معامله، اظهار داشت که این شرکت متعهد است تا شتابدهندههای بلاکچین انقلابی را در اکوسیستم دوستدار محیط زیست خود تزریق کند.
مطلبی دیگر از این انتشارات
توقیف وجوه Bitfinex نشان میدهد که رمزارز برای پولشویی اصلا مناسب نیست
مطلبی دیگر از این انتشارات
اینستاگرام قرار است از NFTها پشتیبانی کند
مطلبی دیگر از این انتشارات
همکاری بنیاد LABEL با پالیگان برای راهاندازی Dapp جدید